woensdag 1 april 2020

We blijven nog even CORONEREN met z'n allen......

Vanavond 40 kippen in debat in het Lagerhuis
Het is gewoon een nieuw werkwoord, Coroneren.....

Voorlopig blijven wij allen nog opgehokt, net als de kippen tijdens de vogelgriep. Het is, denk ik, de beste maatregel in deze Corona tijd.
En misschien zijn we er dan op z'n snelst vanaf. Wat zal de wereld er anders uitzien als deze pandemie voorbij is. 
Ik hoop dat jullie het allemaal kunnen handelen, hier gaat het prima.
Toch wel fijn als je je thuis kunt vermaken, dat zal lang niet voor iedereen gelden denk ik.

Heb net het envelopje gemaakt om de kraampresentjes voor kleine Imogen naar Londen te sturen.
Nou, dat is toch een gezellige envelop geworden, al zeg ik het zelf. Volgens mij worden ze er bij de post ook vrolijk van. Nou maar hopen dat alles goed aankomt.

Gister ook nog een klusje gedaan bij mijn dochter, tapijt gesneden voor op de vloer van haar halletje.
Daar ligt nu een hele grote "loopschoonmat". Als ze het voor haar zouden snijden moest dat ongeveer € 60,00 gaan kosten, nou dat heb ik dan voor haar verdiend. Als je stof kan knippen, en of snijden, dan kan dat met dit tapijt ook. Zij had zelf al een mal gemaakt, dus met een krijtje omgetekend en toen langs een lat met een heel scherp stanleymes het tapijt gesneden buiten op haar plaatsje lekker in het zonnetje. Zo simpel kan het zijn.
Als het helemaal klaar is laat ik een plaatje zien. Misschien gaan we vandaag het gordijntje ophangen, manlief is ook thuis, dus.....wie weet .....Ik kan niet met een boor omgaan, dat trilt te veel in mijn handen, dus dat moet mijn lief doen.

Ik heb ook nog een spreuk...
Nee, dat wil ik nu zeker niet maar.....
Er komen wel allerlei gedachten bij mij op poppen......
We moeten het dus met z'n allen maar zo klein mogelijk houden, dat is het beste.

Maak er wat van vandaag, en kijk niet te ver vooruit want niemand weet hoe of wat dus wat dat betreft zitten we allemaal in dezelfde Corona boot.
Moge de boot zinken en wij allemaal naar de kant zwemmen en dus gered worden.

Hallo Welkom Bij Elly'sQuilt's.: Huisjes quilt.

Stay Calm, stay @ home.



groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten