zondag 5 april 2020

Een hondenverhaaltje.............

Vanmorgen mijn gewoonlijke wandeling gedaan in het Wognumse Bos. Niet dat er veel bomen staan maar het heet het Wognumse Bos, leedvermaak.
Voor mij is het gewoon een park met gras en water eromheen. Het is erg leuk aangelegd met hier en daar een bruggetje gemaakt van 2 bielzen dan kom je toch over het water tenzij je hond watervrees heeft. Die van ons, Silka, gaat er met volle snelheid overheen, dus Silka mag altijd eerst anders heb ik een nat pak want ik denk dat ze mij voorbij wil dan.....
Maar het verbaasde mij vanmorgen hoeveel mensen inmiddels een HOND hebben...
Het leek wel de Kalverstraat, zoveel mensen liepen er. Nu was ik wat later dan normaal, ik ga namelijk vaak om kwart voor 7 nu was 8 uur geweest, dus morgen maar weer vroeg.
Meestal loop ik samen met Marlies en Keessie, een Beagle.

Beagle | Informatie over hondenrassen | Hill's
Op zaterdag is Silvia er ook met haar hond, Sky, een Husky.
Husky - Welke hond past bij mij? Husky vriendelijke hond
 en deze 3 kunnen het prima met elkaar vinden.
En natuurlijk zien we Wilma vaak met Rakker, een Jack Russel, de grote vriend van Silka.
Puppyplaats.nl - Mooie Jack Russel dekreu - Jack Russel Terriër dekreu
Het was gewoon een dolle boel in het park, en dus ook te druk ivm Corona.
Morgen gaan we maar weer vroeg op pad, dat is veiliger voor onze gezondheid.
Honden | huisdier-info
Zo druk als op dit plaatje moet je echt niet willen.
Fijne zondag, hetzij in de tuin of op het balkon...

Stay safe, stay @ Home.



Ik zou ik niet zijn,  als ik jullie er niet even aan zou herinneren dat het vandaag Palmpasen is.
Deze foto is duidelijk niet met Palmpasen genomen want in Frankrijk versieren ze de wegkruisen met gele linten en palmtakken en vaak een krans van gele narcissen, heel mooi om te zien als je door het landschap toert.
Helaas nu even niet.
groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten