zondag 26 april 2020

En dan..............is ie AF!



Het begon met dit plaatje in de Simply Vintage van afgelopen december......ik wist meteen wat ik daarmee ging doen.
Ik wilde een quilt maken voor mijn oudste kleinzoon Ilay en dat ging ik doen van oude spijkerbroeken.
Dit patroon was gewoon het patroon wat ik zocht.
Alles wordt heel goed uitgelegd en daar kon ik mee aan de slag.
Niet meteen want ik moest eerst nog wat spijkerbroeken scoren bij de kringloop.
Wij zijn naar Wieringerwerf gegaan naar kringloop Saartje en daar vond ik spijkerbroeken van wat dikkere mensen.
{ Die moet je hebben want die pijpen zijn breder dus heb je meer spijkerstof om te gebruiken }
Je moet overal over nadenken.
Het label zit erop, dus dat betekent dat ie AF is.....YES...
Hij is gewoon te lang voor de waslijn, maar ja die kleinzoon van mij is nu nog 8 jaar oud maar ik hoop dat hij deze quilt ook nog heeft als hij 18 jaar oud is en dan zal het ventje inmiddels wel een hele vent zijn, ook qua lengte. De quilt is dus op de groei gemaakt, lekker lang.
Leuke labeltjes zitten erop.....dit merk bestaat niet meer...
Dit is de meest gave voor Ilay, hij is van de voetbal.....
Via Tante Marloes kom je zomaar aan dit aparte labeltje.....gaaf....
Op dit merk schoenen loopt hij graag......
En dit labeltje komt nog van een ex schoonzoon van mij.....
Dit vind ik zo'n leuke....zat aan mijn wandelschoenen.......

Nog een plaatje op de tuinbank, nou ziet er toch mooi uit, ik ben heel tevreden.
Nu kan ik mij op de volgende quilt richten. Deze wordt voor kleinzoon, no2, broertje van Ilay.
Ischa krijgt ook een groot bed en heeft nu nog de Bob de Bouwer quilt, maar dat wordt natuurlijk kinderachtig. Hij krijgt ook een spijkerstof quilt, het idee is er al en jullie zullen het binnenkort wel zien.

Voor nu gezellige zondag, met ZON....
groetjes, Marion.






3 opmerkingen:

  1. Superleuk geworden. Daar zal hij vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden! Super leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, hij is af!! Heel mooi geworden mama! Echt heel speciaal met de spijkerstof en al die kleurige labeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen