zaterdag 4 april 2020

Vandaag 4 april.....2020...........

Vandaag had ik eigenlijk een ontmoeting met ongeveer 99 quiltende vrouwen en naar alle waarschijnlijkheid 1 man. Het zou namelijk de regio-dag zijn van het quiltgilde in Noord Holland Noord, oftewel kort gezegd in Hoorn.
Jammer natuurlijk het gaat niet door. Het zijn een van mijn lievelingsdagen in het jaar, de regiodagen. Wij zijn hier zo gelukkig want we hebben er altijd 2 in het jaar, ik hoorde dat dat niet overal is. 
Quiltende Bofkonten zijn wij.
Nou dan laat ik mijn quiltje nog maar even zien...heb er niet veel meer aan gedaan want ik was met andere klusjes bezig, verven en zo.....
Wat ik ook nog misloop is natuurlijk het bekende, altijd lekkere, regiodag broodje kroket.
Ik mag van mezelf 2x per jaar een broodje kroket en dat doe ik dus altijd tijdens de lunch van de regiodag.........
Broodje kroket - Kok Cateringservice
Vandaag dan maar een plaatje, scheelt wel calorieën........

Nou zou ik vandaag ook nog wat anders gaan, en dat gaat ook niet door....samen met mijn lief uiteraard.....
Ik zit hier niet te miepen hoor want ik heb alle begrip voor de maatregelen, het moet gewoon.
Wij zouden eigenlijk vandaag ook met ons rijdende huis op pad gaan, richting het franse zonnetje....
Helaas, corona gooit roet in het eten, maar we gaan ervan uit dat het volgend jaar weer allemaal kan.
Kijk, zo ziet dat er dan uit...even benen strekken op een parkeerplaats, hondje even uitlaten, wat drinken en dan gaan we weer verder naar mooie streken.
Wij zouden inderdaad vroeg dit jaar omdat onze oudste dochter in mei gaat verhuizen, dus zijn wij nodig en de jongste dochter gaat bevallen in juni, zijn wij weer nodig. Niet erg, het is leuk om te helpen, en dus zouden wij weer op tijd terug zijn.
Ik krijg wel kriebels hoor maar dat komt natuurlijk omdat ik zo graag om de hoek wil kijken.
En zo heeft iedereen wel iets wat niet doorgaat, ik ben zeker de enige niet, dus dat geeft troost.
Dit is eigenlijk wel een troostrijk plaatje, in dat franse land bloeien de rozen soms al volop in mei.
Het is wel fijn dat het mooi weer is dan kunnen we toch buiten in de tuin. Als de mensen met een tuin nu in hun eigen tuin blijven dan kunnen de mensen zonder tuin naar de parken. Volgens mij moeten we het zo doen.
Heb ook nog een spreuk...
Helemaal waar....denk er maar even over na......Het is een goeie spreuk voor deze waanzinnige tijd waarin we zitten.....
Fijne dag, groetjes Marion.


2 opmerkingen:

  1. Heb je niet lekker even een kroketje gebakken voor jezelf om het leed te verzachten? Mag hoor! Misschien op 7 april dan 😁. En heel jammer van jullie vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha heb ik wel gedaan hoor, kroketje gegeten en aan jullie gedacht. Ik hoop jullie in oktober wel weer te zien. Blijf gezond! Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen