dinsdag 7 april 2020

7 April 1976, onze trouwdag...............

Kijk wat een leuke kaart wij kregen, van patchie vriendin Greet....Zij was weer heel creatief bezig geweest. 
Ja, het is hier een beetje feest ....wij zijn namelijk 44 jaar getrouwd vandaag.....wat een tijd als je er over nadenkt...het voelt zo niet, raar is dat.....
Het begon in augustus 1975 op mijn werk in de Ford garage, daar werkte mijn Kees in het magazijn...de vonk sloeg over en wel heel erg nadrukkelijk want 9 maanden later, op 7 april 1976, stapten wij het huwelijksbootje in.
Slechts 9 maanden verkering, dat kon nooit goed gaan....ik wist wel beter,
 Kees is echt the love of my life.

Wat waren we een mooi stel, ik in een zacht groene jurk en Kees een zacht groen overhemd met groene stropdas. Stropdassen heeft mijn lief nooit meer gedragen, hij is van de casual kleding.
Misschien zou ik nu in deze tijd ook zo niet meer trouwen, maar de tijden waren toen anders.
We hadden een woning gekregen en daar mochten we alleen in wonen als we getrouwd waren, nou wat doe je dan.....
Foto's genomen bij Kasteel Radboud, dat deed een vriend van Kees...hij zou er een paar maken maar hij bleef de hele dag.......kregen we de trouwreportage van mijn ouders, zo lief......wij hadden daar geen geld voor.
Zie hoe leuk, op het piertje bij het IJsselmeer...
Ons feest was in de Nadorst en daar zal ik nog wat over vertellen.
Toen wij in Wognum kwamen wonen werden Frits en Elly onze buren, gezellige mensen.....zij waren net zo lang als ons getrouwd en op de dezelfde dag!!!!! Zij wilden hun feest toen vieren in de Nadorst en die was bezet, dat waren wij.  Hoe apart is dat....
We hebben deze dag wel met onze gezinnen gevierd  in het verleden en dat was heel leuk...
Vandaag vieren wij het met hun, we gaan lekker eten met elkaar in het thuisrestaurant aan het Vierkant.
De kinderen krijgen straks wat lekkers van ons voor bij de koffie, dan is het daar ook een beetje feest.
Het is heel anders door de maatregelen maar dat is dan maar zo, wij maken er wel wat van.

Wij hebben een leuke dag, dat weet ik zeker, en ik hoop nog vele malen 7 april met mijn lief te vieren.

groetjes, Marion en Kees.



1 opmerking:

  1. Ik wens jullie nog veel liefdevolle mooie gezonde en gezellige jaren toe. Het is heel bijzonder om zo lang bij elkaar te zijn. In voor- en tegenspoed is wel echt waar. 😘😘

    BeantwoordenVerwijderen