maandag 6 april 2020

Thuis werken.......valt soms niet mee................

Mijn oudste dochter werkt bij de gemeente Hoorn en werkt nu dus thuis. Om haar heen zitten dan 3 kinderen in de leeftijd, 8,6 en 4 jaar. Heeeeeeeeel gezellig, vooral als er een niet aan zijn schoolwerk wil beginnen. Ja, ik heb bewondering voor de ouders in deze barre tijden...
Vandaag moest mijn dochter een training volgen via de computer en de telefoon, dat zag ze niet helemaal zitten met die 3 klanten om haar heen.
Ik had voorgesteld om dan maar bij de kinderen te gaan zitten en zij dan maar in ons huis de training volgen.
Goed plan toch....ik mocht thuis blijven want pappa was thuis, die werkt in de zorg en had vandaag vrij, dus kwam dochterlief bij ons thuis werken. 
Kon ik haar eerst nog even verwennen met een kopje soep en daarna ging ze aan de slag. Om 3 uur was ze weer klaar en ging ze weer huiswaarts....hoe vaak gaat dit nog gebeuren......ik vrees van nog wel een paar keer....we zijn nog lang niet van alle voorzorgs- maatregelen af ben ik bang.

Ik ben vanmorgen al om 7 uur gaan wandelen met de hond en dat was goed te doen...kwam een paar mensen tegen en niet zoals gister heel veel mensen.
Verder lekker buiten in de tuin geweest, het was er het weer voor....wij hebben gelukkig een tuin....ik denk zo af en toe aan al die mensen die geen kant op kunnen, en die dan ook nog kinderen hebben die in huis moeten blijven.....

Ik heb ook nog een spreuk voor jullie
Je kan het ook ervaring noemen.......Hoe ouder je wordt hoe meer je weet en hoe meer je kan.

Dit was de maandag, Ik ga nog even in het atelier werken, heerlijk, muziekje erbij.....
slaap lekker...voor straks....

Stay good, stay@Home


groetjes, Marion.

1 opmerking:

  1. Was een top oplossing mama! Bedankt! En de soep was heerlijk zoals altijd.

    BeantwoordenVerwijderen