woensdag 15 april 2020

Jojo's en Teambuilding.....

Ik ben begonnen met het "op eten" van de snoepjes.....oftewel het opnaaien van de jojo's.....
Nog best een klusje want het moet wel met de hand.

Kijk zo wordt het dan, staat erg leuk vind ik....

Ik heb gisteravond 4 rijen gedaan, vanavond maar weer 4 hoop ik. We gaan vandaag ook schuren aan het achter raamkozijn dus ik weet niet hoe het met mijn handjes is na deze klus. 
We moeten aan het schilderen want door de 2 hete zomers is onze verf lijkt wel verdampt....het is helemaal vaal geworden, dus actie is geboden. Gelukkig houden we er alle twee van om het weer mooi te maken.
Wij gaan vandaag voor Teambuilding.

Maar ik heb natuurlijk ook nog een tas te showen....

Restjes spijkerstof en een heel klein knuffeltje maken deze geboorte tas tot een succes.
Ik was op zoek naar een klein beertje voor in het zakje, helaas nergens te vinden. Gister bij mijn jongste dochter een plastic zak vol van deze kleine "knufjes"gekregen. Voor Krinloop mamma, zei ze erbij.

Lekkere grote tas voor alle kraampresentjes in te doen en daarna heeft moeder een heerlijke tas.
Ik heb het poppetje met een paar steekjes vastgezet zodat het makkelijk verwijderd kan worden als je de tas voor wat anders gaat gebruiken. We denken overal over na.....
Ik heb hem ook nog gevoerd.....

Een treinen stofje uit het jaar 1980, denk ik.....kwam gewoon goed van pas nu....
Je kan op het moment ook geen stof kopen op de markt, die kraam staat er niet....
Ik hoop maar dat alles binnenkort weer een beetje normaler wordt, hoewel voorzichtigheid blijft geboden, daar ben ik mij wel degelijk van bewust.....

Vandaag was er ook nog een spreuk:

Doordenkertje.....maar waar....
Enne....ook gewoon doen hoor.....

Het verhaaltje is weer klaar voor vandaag..
Fijne woensdag, met het zonnetje....
groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten