zaterdag 30 maart 2019

Per DHL uit België......

Ik heb een abonnement op de Simply Vintage, de moeite meer dan waard....Wat een mooi en inspirerend blad is dat. Er is nog zo'n blad, en die krijg ik ook. Helemaal uit België...
Dit keer waren er wat problemen bij de engels talige uitvoering van de Simply Vintage en daardoor kreeg ik mijn bladen wat later....
De country lees ik gewoon in het frans, geen probleem...
Maar tot mijn verbazing werden ze zonder extra kosten met een speciale DHL vracht bij mij afgeleverd. Dat is nog eens service.
Ik heb dit abonnement via 't Dreefhuys, en dat zit in België.
{Aan de zijkant van mijn blog kun je een linkje vinden.}
Er stond een hele leuke tas in....
 
Nee, ik ga hem niet namaken maar de manier waarop hij is gemaakt ga ik wel gebruiken.
Of deze dan, zo'n schattig etui met muisjes......
En een Nederlandse bijdrage van Janine, van House of Quilts.
https://houseofquilts.nl/quilt-a-long-birds-around-the-world/
Schattig al die vogeltjes....
Alles bij elkaar weer inspiratie genoeg om nog jaren verder te quilten, hmmmm
Ik weet nu al dat ik niet oud genoeg ga worden om alles te maken wat ik zou willen maken, helaas..

Wel, we hebben ook nog een spreuk vandaag....
Hier ben ik het helemaal mee eens, want geld maakt niet gelukkig, het is alleen maar makkelijk.
Ik ga voor rijkdom in kostbare momenten, en die zijn er veel meer dan je denkt.
Denk er maar eens over na.......
Fijne zaterdag, groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten