zondag 10 maart 2019

Lid van "Merkwaardig".....

Gister kwam er met de post een grote envelop met dit schattige randje op het etiket. Yes! ik wist meteen wat erin zat. Alle bescheiden voor mijn lidmaatschap van de vereniging Merkwaardig.
Dit is een vereniging voor mensen die van borduren houden en die ook nog eens gek zijn op Merklappen.

https://merklap.nl
Via mijn linkje kun je eventueel zelf een kijkje nemen bij Merkwaardig.

Er loopt een ansichtkaarten project en daar kreeg ik gelijk een uitnodiging voor, ja een hele mooie uitnodiging met materiaal.....
Hier mag ik mee aan de slag, hoeft niet, mag ook mijn eigen kleuren kiezen. Ik ga gewoon gebruiken wat ik heb gekregen....
Natuurlijk ook nog een prachtig tijdschrift. Dat verschijnt 4x per jaar, maar is wel heel interessant.
Ik heb er even iets uit gehaald om te laten zien....
Een stukje over het project en dan ook nog voorbeelden....
Het is gewoon een hele leuke vereniging.
Ik kan vandaag gaan borduren, het wordt slecht weer, dus wie weet......
Maar ik ben ook nog met de Heksenquilt bezig en die moet klaar voor 7 april, dus ik denk dat ik daar mee aan de slag ga.
Toch een gezellige zondag gewenst, ook al helpt het weer niet mee.
groetjes, Marion.


1 opmerking: