zondag 17 maart 2019

De oplossing ........

Vorige week vertelde ik toch dat we problemen hadden met onze voortent....We hebben hem geprobeerd op te zetten maar dat was onmogelijk. Ja, hoe raar kan het zijn.
Deze tent zat bij onze caravan, die wij 2e hands gekocht hebben. Tent zag er nog prima uit, alsof hij maar een paar keer 3 weken was gebruikt....Ja, dat snap ik nu wel....De tent paste helemaal niet bij het frame!!!!
Wij hadden een Dorema tent met een Isabella frame, het is net zoiets als appels met peren vergelijken..
Gelukkig was er een man bij de Vrijbuiter in Zaandam die meteen door had wat er aan de hand was, dus hij had ook een oplossing.
Kostte natuurlijk wel wat, maar dan heb je ook wat...
Wat denk je, een nieuw frame, een Dorema frame, ja dat moet natuurlijk passen.
Gister konden we het frame al ophalen.....
Mooi glimmend nog in de doos....vandaag maar eens even kijken hoe het een en ander moet staan, dan kunnen we gelijk de merkjes erop doen.
Nou zijn wij eigenlijk kampeerders met een luifel aan de caravan, lekker makkelijk en als je rondtrekt is dat helemaal een gemak. Maar ja, we hebben van die kleine rakkers die misschien ook nog wel eens mee willen, dus dan is een voortent wel handig, en we hebben er een tenslotte.
Dus we gaan het dit voorjaar uitproberen, kijken of we deze wel op kunnen zetten, en anders zijn er altijd wel wijsneuzen op een camping die ons per se willen helpen.
Herkenbaar?...........

Ik heb nog een spreuk van afgelopen week..........
Maar goed dat ik geen echte piloot ben anders ging de week nog harder...Af en toe ook even gas terugnemen....
Ja, dat is zo raar....ik dacht altijd als ik niet meer werk heb ik zeeën van tijd, maar ergens raak ik toch wat tijd kwijt, snap er niks van.....
Hebben jullie dat ook...

Net een nieuw plaatje gemaakt voor onderaan het blog...
Een geborduurd lammetje.....voorjaar...
Je zou het niet zeggen, er raast hier net een fikse hagelbui over ons heen, dus hoe het met dat voorjaar af komt....
Ik heb hoop, dus een lammetje...
Fijne zondag, groetjes
Marion.



1 opmerking:

  1. Wijsneuzen heb je overal, wat dacht je van de moeder maffia? En een schattig lammetje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen