vrijdag 1 maart 2019

Oost, West....

Vandaag bovenstaande spreuk, die volgt op die van gister. Die heb ik niet op de foto, maar het was
Oost, West, thuis best.....
Mijn huis kan overal staan, ik heb er namelijk ook een op wielen....
En waar die staat is mijn thuis, echt waar, het maakt niet uit.
Het gevoel van naar huis moeten heb ik nooit als ik met mijn  rijdende huis op pad ben, ik voel mij dus erg "thuis" in mijn rijdende huis.
Gelukkig heeft mijn lief dat ook niet, wij zouden maanden weg kunnen blijven......
Ik ben eigenlijk wel een huismus, graag thuis, en dat is fijn, maar het maakt niet uit in welk huis en in welk land.
Met mijn rijdende huis plukken wij altijd hele mooie dagen. Het kan wandelend zijn, of met de auto op zoek naar mooie foto locaties. 
Dan rijden wij door een landschap en dan zeg ik STOP, en daar schiet ik dan weer een mooi plaatje, of een bijzondere deur. Zo gaat dat.
Vandaag ook maar de dag plukken hoewel het een stuk frisser is en er valt af en toe regen. Maar goed we waren natuurlijk wel verwend deze week, dat was heel bijzonder.
Fijne vrijdag, groetjes,
Marion.


1 opmerking: