dinsdag 12 maart 2019

Nog een lid voor Merkwaardig......

Dit is een merklap van de kringloop. Na veel vieren en vijven kreeg ik hem redelijk ongeschonden uit de lijst, daarna gewassen en nu ligt ie klaar om tot tas verwerkt te gaan worden. Zo geef je borduurwerk toch nog een 2e kans en als tas ziet ie ook nog heel wat van de wereld.
Zojuist belde mijn vriendin Anneke of ik haar ook lid wilde maken van Merkwaardig. Natuurlijk wil ik dat, voor haar valt het niet mee want ze wordt vandaag voor de 3e keer aan haar nieuwe heup geopereerd. Ze zet tot nog toe alleen maar stappen achteruit ipv vooruit. Gelukkig is ze in goede handen in het ziekenhuis en wachten ze daar niet af maar slaan spijkers met koppen.
Dus Anneke wordt nu ook Merkwaardig lid.
Bovenstaande lap is echt een persoonlijke merklap, zo leuk om te zien.
Nog een kringloop lap, en dat wordt ook een tas. Wel een hele echte Nederlandse tas zo met die Zaanse huisjes....
En dit is er ook een, nog even bedenken hoe ik dat ga verwerken maar dat idee komt vanzelf. En zo kom ik de week wel weer door, de ideeën borrelen bij mij altijd naar boven, dus vervelen, nee dat woord ken ik niet.
Als ze af zijn laat ik ze zien.

Kijk haar lekker liggen.....
We liepen vanmorgen weer heel gezellig in het park. Silka z'n vriend Keessie was er ook. Dan zijn ze toch aan het dollen, wat wel weer betekent dat Silka in bad moest. Gelukkig met een emmer sop komen we een eind, alleen Silka vind het helemaal niks.
Nou heb ik gehoord dat er een honden wasserette is in Hoogkarspel, dus als het beter weer wordt daar maar eens kijken.


We hebben natuurlijk ook nog de spreuk, wel van gister want vandaag is er geen spreuk....
Klinkt wel arrogant......
Nadenkertje.....

Gezellige dinsdag, groetjes,
Marion.




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal van de kringloop, mooie projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind jij een leuke dingen bij de kringloop zeg! Zo te lezen zijn ze bij jou in goede handen voor een tweede leven ��
    Met vriendelijke groet,
    Carin uit Bunnik

    BeantwoordenVerwijderen