donderdag 7 maart 2019

Koffie drinken en bij kletsen.....

Koffie, Koffiekopje, Slijper, Cup, Koffie Schuim
Gistermorgen had ik een hele gezellige koffieronde met oud collega's van de warme bakker, waar ik 14 jaar gewerkt heb. Dat is al weer even geleden want ik ben daar in 1998 gestopt..
Toch leuk om elkaar dan zo af en toe weer eens te spreken. Eigenlijk hebben we altijd tekort tijd, zoveel hebben we te vertellen.
Het waren ook altijd hele gezellige collega's, toen konden we al de hele dag kletsen, ja zelfs onder het werk, terwijl we in een hele drukke bakkerij werkten. Door dat wij het zo goed met elkaar konden vinden was het een gezellige bakkerswinkel. Mensen kwamen er graag, ik zie nog wel eens oude cliënten van toen en die zeggen dat dan altijd. Het was daar echt van half 8 tot half 7 's avonds aanpoten. Gaf niks, het was een hele gezellige tijd.
Nu moet ik daar nog wel eens aan denken als het kerst is en oud en nieuw, wat een drukte hadden we dan in de winkel.
Afbeeldingsresultaat voor werkende kabouters plaatjes
Vandaag maar weer eens wat in het huishouden doen, de kaboutertjes hebben nu voorjaarsvakantie denk ik, want er blijft van alles liggen....
Je ziet het er zijn er best veel die wat voor mij zouden kunnen doen......
Straks ga ik wel lekker lunchen met dochter Marloes en Phlynnie. 
Ik heb namelijk even haar auto nodig want het mannetje is op pad met onze auto, en aangezien er wat water uit de lucht valt ga ik toch liever even met de auto dan op de fiets.
Ik ga lekkere broodjes gezond voor ons maken, lijkt me wel wat.
Ik vermaak mij dus wel op deze regenachtige dag.

Ik heb nog wel een spreuk, hij is van gister....
foto is niet helemaal scherp....maar de spreuk is geweldig.
Ik zou zeggen LEEF ernaar, gewoon DOEN!
Fijne dag, groetjes,
Marion.




1 opmerking:

  1. Heerlijk om je collega,s nog zo gezellig te ontmoeten toch.
    Fijne herinnering blijft het zo........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen