vrijdag 22 maart 2019

En de week is weer om.......gevlogen..........

De spreuk van vandaag past heel goed bij dit plaatje....

Probeer die gebogen lijn vast te houden.......je krijgt er namelijk wat voor terug.....
Wat dan?  Een glimlach....
In het kader van 
 #DOESLIEF

Kom ik net in mijn atelier en wat zie ik daar......iets wat ik niet wil, maar ja....
Ik had mijn deur niet dicht gedaan, dus dit mijnheertje had van de gelegenheid gebruik gemaakt en had prinsheerlijk plaats genomen op de 
Heksenquilt.
Nee, dit is niet de bedoeling...
Je ziet hem denken, daar zijn deze lappendekens toch voor, lekker warm een tukje doen...
Het spijt mij, hij moest eraf.
Nu ligt ie,  wederom prinsheerlijk, op het logeerbed, ook lekker, toch?
De quilt vordert gestaag, ben nu met de toverspreuken bezig.....
Ik doe er telkens 2 achter elkaar, want het zijn nogal wat letters die ik in moet voeren in de naaimachine. Dan heb ik wel tegelijk 2 spreuken, kan ik leuk verdelen over de quilt.
Want deze spreuk komt ook nog....
Simsalabimbombassaladosalabim.....en deze dan...
Snottebellenmargarinetaartmoetjeswathoren....en wie weet wat ik nog meer vindt.
Niet erg, want het is ook weer heel gemakkelijk dat het kan.
Heerlijk zo'n naaimachine.
Vandaag ga ik er nog een aantal invoeren, we naderen de afwerking van het geheel. pffffffff.
Fijne vrijdag, groetjes,
Denk aan de gebogen lijn.....
Marion.





2 opmerkingen:

  1. Misschien vind je deze ook leuk? Superformiweldigeinefantacolussachtig. Is van de Nederlandse Mary Poppins. Je quilt wordt superleuk en ik wil m graag op de regiodag bewonderen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja, deze staat ook op de lijst, het is een hele mooie tongenbreker....tot 6 april...

    BeantwoordenVerwijderen