zaterdag 9 maart 2019

Allemaal weer "loze" beloftes.........

Afbeeldingsresultaat voor plaatjes van verkiezingen
Er wordt ons weer heel veel beloofd, de laatste dagen......Het ene is nog mooier en beter dan het andere...Heel veel dooie mussen worden er weer uit de goochelhoed getoverd, en dat is altijd zo als er verkiezingen aan komen.
Zal ik jullie eens wat vertellen.....
Ik geloof die beloftes niet meer.
Iedere keer moet alles weer worden bijgesteld omdat ze met Jan,Piet en Klaas in zee moeten gaan dus de beloftes schuiven ze dan weer heel gemakkelijk aan de kant.
Weet je wat Politiek Den Haag zeker zou wakker schudden...

Heel Nederland moet 20 maart NIET gaan stemmen.

Wat zouden ze schrikken. Dan hebben we met z'n allen een punt, alleen ik denk niet dat het lukt.
Ik ben zelf ook zo van: Niet stemmen dan mag ik mij ook nergens mee bemoeien, maar er is gewoon wat aan de hand in ons land en de politici ZIEN en HOREN het gewoon niet.
Denk er maar eens over na.
Klein voorbeeld....
Er was van alles aan de hand in de zorg, vooral de ouderenzorg. Er werd door allerlei organisaties geklaagd en gevraagd om meer geld.
Hugo Borst, BNer, schrijft zijn beroemde boek MA, en ineens is er wel geld en hulp.
Wij worden als bevolking dus niet gehoord, dat vind ik slecht!

Genoeg hierover....
Ik vond Toos en Henk heel leuk vandaag...
Weet je dat mijn man dit gister ook vroeg...

Naar aanleiding van vrouwendag wil ik dit nog wel even kwijt..
Er zouden meer vrouwen in de politiek moeten gaan, volgens mij zou het dan financieel al heel veel beter gaan met ons land.
Wij vrouwen moeten altijd op de portemonnee passen en dat kunnen wij heel goed.

Wij gaan zo eens even kijken naar onze stokken van de voortent van ons rijdende huis. Vorig jaar hebben we gezien dat er iets mis was, dat gaan we nu hoop ik oplossen.
Het is nog wel even een dingetje, maar goed, Karsten tenten kan ons vast wel helpen.

Ik heb ook nog de spreuk van vandaag:
Was het maar zo makkelijk.
Heel veel mensen hebben iedere dag weer zorgen over geld en of er wel een maaltijd gemaakt kan worden, of ze zijn ernstig ziek, allemaal van die dingen. Ik wens ze veel sterkte.
Toch wens ik jullie een fijn weekend, stormachtig hoorde ik net, dus lekker uitwaaien dan maar.
Denk nog maar eens na over het een en ander...

groetjes, Marion.




1 opmerking:

  1. Gelijk heb je met de politiek maar meer vrouwen ik weet het niet ,Femke Halsema en Pia .... maken er ook niet veel van.
    Ze zouden de ministers eens moeten laten rondkomen van een laag salaris en in een ziekenhuis met ernstig zieken A.v.l een dagje de onderzoeken en kuren moeten meemaken ,of laten fietsen in de regen parkeren in dure parkeergarages enz enz,

    Gr Emma.

    BeantwoordenVerwijderen