dinsdag 5 maart 2019

Mijn tuindoekjes......en Merkwaardig.....

Nou kijk eens hoe leuk dat staat in de tuin. Nu heb ik altijd een stukje van de Provence in het zicht.
Op de foto zie je een hele lange oprijlaan met aan weerskanten cipressen, echt heel veel, en voor de oprijlaan staat een heel groot hek.
Door een ovale versiering heb ik de foto gemaakt.
Het wordt al gezelliger in onze tuin...we hebben nu 2 tuindoekjes.
Als straks alle klimmers weer omhoog schieten ziet het er weer gezellig uit.
Heel blij mee.
Gister ben ik nog lid geworden van een vereniging...
De vereniging Merkwaardig.
Dit is een vereniging voor liefhebbers van Merklappen. Ze hebben ook een hele mooie site, kijk maar eens als je interesse hebt.

https://merklap.nl

Merklappen, ja daar hou ik van. Ik heb 2 hele oude merklappen van mijn moeder en mijn tante, toch leuk om te bewaren. Ze zijn bij mij wel zichtbaar want ze hangen in de huiskamer.
Deze is van mijn moeder....
Deze van haar zus, mijn tante...
In 1934 was er meer geld op school te besteden dan in 1937...die van mijn moeder is echt veel kleiner...
Ik heb er in 2014 ook een gemaakt...
Gewoon voor de lol...
Dus nu ben ik lid van Merkwaardig, lijkt mij een gezellige vereniging.

Een spreuk hebben we niet vandaag maar ik weet er wel een...
In het kader van de nieuwe SIRE reclame # DOESLIEF....

Begin de dag met een lach...dan zit je gezicht het lekkerst....

Zeg eens goedemorgen tegen de kassa medewerker in de supermarkt...Dring niet voor....Steek je hand uit op de fiets....Geef richting aan op de rotonde.....
En dat alles met een big smile op je toet.
Wat zal de wereld er dan gezellig uit gaan zien.
Gezellige dinsdag, groetjes, 
Marion.


3 opmerkingen:

  1. Marion? Hoe en met wat is de afscheiding van de tuin gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ineke,
      Dat groene spul wat je ziet is hetzelfde gaas wat boeren in hun stallen gebruiken, het is bijna ondoorzichtig en het breekt de wind. Wij hadden hele hoge coniferen {3 meter} en die kon mijn man niet meer knippen zonder gevaar voor eigen leven. Ik bedoel hij wordt ouder en dat gaat allemaal niet meer zo gemakkelijk. De stammen hebben we laten staan en daar is dat doek tegen gespannen, wij wilden namelijk geen schuttingen. Klimmers groeien er tegen op en je hbt altijd een "groene"tuin.

      Verwijderen