zaterdag 23 maart 2019

Het wordt vol in de lappenmand.....

Mijn lijf en leden doen het weer na een kort bezoek aan de lappenmand, maar.....
Gisteren kregen wij bericht dat een trouwe lezeres van mijn blog met gillende sirenes naar het AMC in Amsterdam was gebracht voor een Dotter behandeling.
Dagje Amsterdam kan heel gezellig zijn, maar niet op deze manier.
Inmiddels is ze weer in Hoorn, maar het is toch even schrikken.
En dan ook nog mijn vriendin Anneke, die zit helemaal onderin de lappenmand, ja echt waar...
Zij is gisteren voor de 4e keer geopereerd aan haar heup. Niet te geloven toch? Nu had ze er een ontsteking bij, zij is daar helaas heel gevoelig voor.
Marijke en Anneke, Sterkte.....
Wat kan er dan toch veel gebeuren op een dag....

Ik heb natuurlijk ook nog de spreuk...
Zo is dat! 
Doe je niet anders voor, je valt gegarandeerd door de mand.
Mij werd wel eens verweten dat ik zo rechtuit was, vooral op mijn werk...Bij de ene baas was dit prima en een ander kon er niet goed tegen.
Voor mij werkt het echter heel goed, ik draai er niet omheen, je weet wat je aan mij hebt.

Ik wens jullie een gezellig en misschien zonnig weekend....
groetjes,
Marion.




1 opmerking:

  1. Sterkte met beide vriendinnen zeg, even schrikken zo op een dag. Beterschap voor allebei............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen