vrijdag 15 juli 2022

We tellen af....nog 5 dagen....

 


Nog maar 5 dagen om tassen te showen.....


Mijn collega Loeki helpt vandaag ook weer mee....

Een canvasachtige stof, dus lekker stevig,  opgeleukt met een hele leuke printstof in de kleur indigo...mooi bij elkaar passend. De tas is van Greet, dus gevoerd en een zak met ritsje....

Kijk dit is nou een echte tas van een quiltster.....Hoezo vragen jullie je af...
Nou een quiltster gooit ook geen snippertjes stof weg "want wie weet kan je er nog wat mee"....
Nou dat is wel duidelijk, je kan er een tas mee versieren.....

En niet onbelangrijk, deze tas kan je wassen, zie voorschrift.....
Dat geeft de tas dus elan....

Ik ga even Loeki erbij halen om te vragen of we nog een tas mogen showen....regeltjes moeten worden nageleefd, en Loeki is prof. in de reclamewereld....
O, hij is gewoon aan het relaxen...nou ja zeg...ik ben hier serieus bezig en mijnheer gaat gewoon de festivalganger uithangen....
Nou, dan heb ik dus fiat om nog een tas te showen....

Deze tas is van Marion...
Het is een van de eerste tassen die ik heb gemaakt....
Een oud schoollapje met randjes en getallen, gewoon een schatje....en hij is gemaakt in Medemblik
Misschien ziet de oorspronkelijke maakster wel haar lapje terug op deze tas, dat zou leuk zijn....

Op de achterkant een stoere spijkerzak en dat zijn er eigenlijk 2...dus 2 voor de prijs van 1....
Dat is nou Marktwerking!

Scroll nog maar eens door alle blogjes om te kijken wat we allemaal hebben en dan zie ik je graag terug a.s. de Woensdag op de:

Fijne vrijdag en tot morgen, dan weer een show met Loeki en tassen.
groetjes, Marion.










1 opmerking:

  1. Ik wens jullie heel veel succes,ben benieuwd als het zo warm word als is voorspeld of jullie klantjes krijgen !

    BeantwoordenVerwijderen