zaterdag 9 juli 2022


Ik heb Andre Rieu en 
Bos-pop weer achter me gelaten en ben weer op het oude nest geland. Even weg is leuk maar thuis is het ook fijn. We hebben genoten, gerust, gewandeld en van het prachtige weer genoten.
Ik denk dat ik nu genoeg training heb gehad voor de Weversmarkt.

Wel leuk om op het Facebook van de Weversmarkt te kijken, dan kun je zien wie en wat er allemaal te zien zal zijn.

Wat er zeker te zien zal zijn, zijn de tassen van Greet en mij...
Wederom een kleine impressie van het gebodene......Het is wat, ik laat jullie tot de 20 juli  
100!!!  tassen zien...
50 van Greet en 50 van mij..... de keuze is dus reuze....
Goed, hier zijn er weer een paar van Greet....

Een spijkerstof tas gemaakt met gekregen Afrikaanse lapjes....
Het effect is erg leuk geworden.  Onze vriendin Marja had ons beide deze lapjes gegeven en Greet heeft ze dus in een tas verwerkt.
De mijne liggen nog op wacht.....
Dit is de voorkant...

Dit de achterkant...

En natuurlijk gevoerd, zoals jullie inmiddels weten hoe Greet dat doet.


Dit is ook een gezellige  tas....Als je ermee naar de markt gaat zit hij zo vol lekkere groente en fruit...
Deze tas nodigt uit tot kopen....
Dit is de voorkant...

En dit is de achterkant, gezellige tas toch?

Nog 2 tassen van Marion...ze staan te trappelen van ongeduld...
Dit is echt een hele leuke tas...gemaakt van een franse theedoek, ja echt waar.
De theedoek is gekocht in een hele mooie, onwijs grote kaaswinkel in Beaune. In die winkel verkopen ze alle kaasjes van Frankrijk, nou dat zijn er veel, heel veel.....
Aan de bovenkant zie je stukken kaas, die staan op stof afgedrukt. Weer zo'n lapje wat je wilt hebben en dan ook nog kan kopen....

Een detail van de theedoek....

Dit is de achterkant...

En hier de voering, weer een tafellaken van mijn mams....zo leuk om die te gebruiken....
Nog eentje toe dan....
Ik vond in de kringloop een kleedje met daarop geborduurd een italiaans landschapje, zo te zien...
Ik heb het mee genomen en er een tas van gemaakt....
Dus mocht je wel van een vleugje Italië houden...


Dan is dit de perfecte tas voor jou. Hij is uniek, dus maar 1 exemplaar....
Het is een stukje van een landtong waar de havenplaats Seracusa ligt aan de Ionische zee..
Zo weten jullie dat ook weer....
Voor vandaag was dit het weer..
Fijne avond, groetjes, Marion.

Het plaatsje Gordes in de Provence....











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten