dinsdag 19 juli 2022

The DAY before.............

Morgen is het zover...dan is daar eindelijk onze grote dag waar we eigenlijk al 2 jaar naar uitkijken.
Ik hoop stiekem dat ik last krijg van het lege Tassen Nest Syndroom, want dan mag ik weer nieuwe tassen maken voor de volgende Weversmarkt.
Lijkt jullie dat ook geen goed idee.....

Dus kom massaal naar de Weversmarkt.


Vandaag ben ik vooral bezig met het klaarzetten en het bij elkaar aan het zoeken van "wat we allemaal mee moeten nemen".......
Stoeltjes om tussendoor wel even te kunnen zitten, toch wel belangrijk want we zijn {helaas} niet meer piep jong.....
De trap, want we moeten lijnen maken en zeilen klemmen, enne...we zijn alle twee niet zo groot...
Hoe gaan we de kraam inrichten, wat komt waar en hoe zal dat staan...ik heb nog nooit een kraam ingericht, alleen wel 2x in de kraam gelegen, maar dat is heel wat anders.....

Kijk ik heb hier nog een soort van tas...
Dit is een tas die ik heb gepakt van het internet uit een kleurplaat programma.....Ik moest namelijk onze geldkist versieren, dus daar moest een tas op.....ja, en dan begint het te malen "zo van wat kan ik er nog meer mee".....
Nou, dat was snel geregeld....je kan er een slinger van maken en dan daar de kraam mee optuigen.
Zo gezegd, zo gedaan....oude tijdschriften gezocht { ja, ook ik bewaar van alles } en toen de tas erop overtrekken, uitknippen, gaatjes erin, touwtje erdoor....en dan krijg je een slinger.

Onderschat je kleuteropleiding nooit, die is tot op hoge leeftijd heel nuttig, blijkt.


Kijk dan wordt het ongeveer zo....staat wel gezellig dacht ik,  zo aan de voorkant van de kraam....

Maar zoals jullie zien, was het nog wel wat knipwerk en tekenwerk...
Nou heb ik gelukkig een kleindochter van 9 jaar en die heeft een vriendinnetje en ze hebben vakantie...


Dus oma heeft hulptroepen gekregen...
Ilyssa en Megan hebben mij geholpen met knippen onder het genot van slagroomsoesjes, limonade, winegums en een lekker ijsje.... Dank jullie wel knip meiden...TOP gedaan...
Dus zo had ik gister 3 slingers van tasjes van 5 meter lang. 
Inmiddels zitten de slingers al in de tas.

Morgen zal er geen blogje komen, dat doe ik donderdag weer...dan lezen jullie alles over onze Marktdag.

Nog 1 keer laat ik de poster zien....

Ik hoop jullie allemaal te zien en misschien ook wel even te spreken morgen. Ik kan jullie wel vertellen dat wij met onze kraam op het Grote Noord staan, welke kant, geen idee, dat hoor ik morgen, maar het is voor de Nieuwsteeg.
Zie jullie daar.

groetjes, Marion.




 









 

3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met de verkoop van de tassen 👜👛🛍️
    Hopelijk blijft het lang droog 🌂🌈

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kniptantes waren lekker bezig! Tot morgen, ik heb er heel veel zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen