dinsdag 12 juli 2022

Pech....en de oplossing......

 

Kijk, hier zien jullie een koffiezetapparaat voor op de camping. Is die anders dan die je thuis hebt? Ja, want je kan op vakantie wel eens weinig stroom hebben op een camping en als je dan een gewoon koffieapparaat hebt slaan alle stoppen door, ook die van je campingburen en.......dat wil je niet.
Die van ons was er mee opgehouden, die wilde met pensioen blijkbaar, dus had ik 3 weken terug een nieuwe gekocht.
Een pittig apparaatje met een mooi klein potje, precies genoeg voor ons tweetjes.
Vorige week was ik met de caravan op pad en gingen wij natuurlijk ook koffie maken met het nieuwe apparaat. Nou voelen jullie al waar het naar toe gaat, na 3x koffie te hebben gemaakt, zei het apparaat doe het nu zelf maar......
Ik had thuis de doos nog, toevallig omdat het oud papier nog niet was opgehaald....en ook het bonnetje had ik nog. Vandaag zijn we naar de betreffende kampeerwinkel gegaan met het apparaat en de klacht.

Een service medewerkster hoorde onze klacht aan en nam het apparaat in ontvangst en wij zouden dan een bon krijgen waarmee wij onze gerepareerde koffiezetapparaat weer konden ophalen.
Nou dat was niet mijn oplossing, dus ik ging protesteren....Hoe lang het wel kon duren dan, die reparatie...Dat wist ze niet....Dat dacht ik al.....Mijn volgende vraag was hoe ik dan nu op vakantie koffie moest zetten....dat was niet haar probleem....nee, maar eigenlijk was het dat wel...
Ze werd een beetje boos en zei dat ik maar op de chef moest wachten....oké, maakt mij niet uit, ik wacht wel....
Daar was de chef, nog een keer het hele verhaal en hij wilde mij ook afschepen met een bon....
Nee, zei ik, ik moet toch koffie kunnen zetten....O, u wil een ander apparaat.....welnee, zei ik, het mag dezelfde zijn als ik maar koffie kan zetten. Het lijkt mij stug dat ze allemaal slecht zijn en zo ja, dan kom ik weer terug.....Ik heb waarschijnlijk een maandagochtend model....dat kan...
En zo geschiedde, we kregen een nieuwe....ik heb nu 3x koffie gezet en hij doet het nog...
Deze hele week ga ik met het camping koffiezetapparaat koffie zetten, zal mij benieuwen...

Krijg wel een beetje een vakantiegevoel als ik koffie zet, dat dan weer wel...

Op een camping heb je ook een tas nodig, en die tas verkopen wij, Greet en ik....
Zal ik eens laten zien wat voor tassen wij hebben...

Dit is een tas van ribfluwelen blokjes en de gekleurde streepjes die je ziet zijn stukjes ritssluiting....hoe grappig is dat...

Het is echt een hele leuke vondst van Greet, met een heel leuk effect. Ik zei toch al dat quiltsters van alles bewaren, nou hier zie je dat ook weer....Zo'n klein stukje rits maak die tas nou net speciaal..
Ook op de camping, of in het appartement, overal...

Er is nog zo'n leuk model met ritsjes....
Een stoere tas, eigenlijk wel iets voor op een zeilboot....afgezet met spijkerstof resten gevat in een leuk figuur, cirkels en een rechthoek...

Maar tussen die stukken spijkerstof in de rechthoek zitten wederom stukjes ritssluiting, wat een geweldig idee....
Twee vakantie tassen van Greet, zal even kijken of er ook een tas van Marion geschikt is voor kamperen of iets anders....

Ik heb er een gevonden....
Met deze tas moet je eigenlijk een bezoek brengen aan de Zeehondencrèche in Pieter Buren, want op deze tas staan 2 zgn. huilers.....zeehonden babies...

Op de achterkant een fietssleutelzakje van een spijkerbroekzak, gewoon een pittig tasje....
En al deze speciale kampeertassen koop je bij Greet en Marion op de Weversmarkt in Hoorn..

Kom op tijd en neem contant geld mee, dan hebben wij nog volop keus...er is een beperking want we hebben totaal 100 tassen.
Op = Op    helaas.....

Dit was de reclame voor vandaag...
groetjes, Marion.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten