maandag 4 juli 2022

Hoe verloopt een trainingskamp dag……

Hier zie je de windwijzer van het trainingskamp, het is een windwijzer en dat is wel fijn want dan kun je zien uit welke hoek de wind waait. Als je wil fietsen is voor de wind prettiger dan tegen de wind in, ja toch?

Zoals jullie kunnen zien zit ik hier opgesloten met 150 dames die ook allemaal op kamp zijn. Sommigen mogen in een zijstalletje staan omdat ze een kalfje krijgen en die anderen lopen met z’n allen in de grote stal. Er is ook een massage moment voor deze dames want er hangen hier en daar grote borstels en dat vinden de dames erg lekker. Ik kan daar geen gebruik van maken , ik ben aangewezen op de sport ruimte…

De sport ruimte is buiten, en dat is erg lekker ivm de warmte….2 trampolines, een glijbaan, een fietsje en een trekker band, kortom veel oefen methodes zijn er hier.
En vandaag was wel heel speciaal want ik mocht er een jaartje bij tellen…..66 jaar geworden. Het was een leuke dag, met zon en relax momenten…..

Kreeg van mijn lief als kado de nieuwste van Karin Slaughter…bijzonder wel, zij heeft ieder jaar een nieuw boek rond mijn verjaardag…dat doet ze goed.

Maar we moeten het natuurlijk ook nog even over de tassen hebben…..
Sommige mensen hebben last van een hokjes geest, daar speelt Greet op in met wat tassen….Leuke gezellige kleuren en mooi in hokjes verdeeld….

Hou je van kruiswoordpuzzels dan moet je zeker deze tas kopen…..

Deze heeft wat grotere hokjes, en is heel fris van kleur…

De achterkant is ook erg leuk, dan zie je goed welke stof er is gebruikt…..

Dit is mijn favoriet, een frisse blauwe tas met gekleurde hokjes en…..

Kijk even heel dichtbij, wat klosjes garen voor als je ergens pech mee hebt. De zoom van je jurk bijvoorbeeld, of van je broek….het is zo gefixt met een klosje garen en dat zit mooi op je tas. Volgens mij is dit een eye catcher….
Allemaal tassen van Greet, dus gevoerd, met een ritsenzakje voor het fietssleuteltje…..

Zal ik ook nog een tas van Marion laten zien…..

Ik heb een aantal tassen van dezelfde stof en dat is naar een schilderij van Mondriaan…
Deze tassen behoren tot de Mondriaan collectie….
Met een spijkerbroek zakje voor het fietssleuteltje……

Een borduurwerk van een kinderspelletje………hoepelen…..

Nog een borduurtje en tevens zakje, hinkelen….

Van dichtbij ziet dat er zo uit, 

Dit is de voorkant, met een zakje erop van dezelfde stof….

Dit is de achterkant….

En dit is er ook nog een…heel veel keus in de Mondriaan collectie..
Waar kun je deze tassen kopen?
Op de :



Heel gezellig als wij elkaar daar gaan treffen.

Fijne avond, groetjes, Marion.

En…het deurtje met de oogjes toe….. 


3 opmerkingen:

  1. Leuk afsluitertje, die deur 😴

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je cursus. Je maakt er weer een mooi verhaal van.
    miekequilt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk daar. En mooie color blocking tassen!

    BeantwoordenVerwijderen