zondag 3 juli 2022

Even iets anders……….



Ik ben even op trainingskamp voor ambulante handel…..ik moest wel in training net als voetballers want ik sta natuurlijk nooit een hele dag op de markt. Daar moet je voor trainen….nou loop ik wel veel met de hond, dat is zeker een pluspunt, maar toch….

Het rijdende huis staat in de plaats Terziet, een heel klein gehucht onder de rook van Epen, Limburg. Zuid-Limburg…..op de 1e foto zie je een kasteeltje, dat is ons uitzicht en dat kasteeltje staat in België….dus de grens is dichtbij.
Het is zeker de moeite waard om hier eens om de hoek te komen kijken, deze week doe ik niet anders, het is mooi weer en gezellige mensen om mij heen, plus de hond, dus ik GENIET!
Maar ook hier kan ik tassen showen, want dat gaat onvermoeibaar door….
Een mooie rozen stof……

Met een pelikaantjes voering…..
Ook aan de buitenkant zit een borduurwerk met pelikaantjes, helaas…die is gewist.
Ik ben de hele dag bezig geweest om dit blog te kunnen schrijven en daar ging af en toe iets mis, want ik ben natuurlijk nog steeds een digibeet.
Komt nog een tas van Marion…..
Een tas zonder borduurwerk maar wel met een mooie print van een papegaai….

De voering is wel met borduurwerk…..gemaakt van een geborduurd tafelkleed van mijn moeder….

Natuurlijk aan de achterkant wel het fietssleutelzakje….
Dan komen er nu nog wat tassen van Greet…..
2 tassen met Chinese plooien….ja echt waar…..kijk maar even goed….
Je ziet ze bijna niet en toch zijn ze er, de plooien….

En daar achter zitten gekleurde stukjes stof……Natuurlijk gevoerd met ritszakje,  zoals Greet dat doet….

Hier nog zo’n Chinese geplooide tas, met als stofje een bloemetje in de plooien…

Kijk hoe leuk dat effect is……Je kan de tas zo meenemen naar de plaatselijke chinees om je doggie bag in te doen…..iedereen krijgt te veel eten bij de chinees dus dan is een tas wel makkelijk…..ja toch?
Fijne avond, groetjes, Marion…..
Helaas geen deuren plaatje….alles gaat een beetje anders…..gelukkig kunnen jullie de tassen wel zien.







 

5 opmerkingen:

  1. Geniet daar lekker, in het uiterste stukje Nederland 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die plooien zeg! En eh...voor de verkoop straks: het zijn flamingo's, geen pelikanen 🦩😆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weer even op stap. En met zo een uitzicht genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om er even tussenuit te zijn. Dat is zo fijn van een caravan : aanhaken en gaan. Mooie tassen laat je weer zien.
    miekequilt

    BeantwoordenVerwijderen