donderdag 7 juli 2022

Was ik nou bij een circus of…………

Gewoon een plaatje van een Franse kat in het zonnetje…..zo beginnen we vandaag…..
Ik wil eerst ook nog een vraag beantwoorden, die gaat over de prijs van de tassen….
Nou, hier is het antwoord….
De prijzen van de tassen zijn:
€ 5,00, €7.50, €10,00, €12,50 en € 15,00….het hangt van de grote en de exclusiviteit af wat de prijzen zijn. Ik denk dat de prijzen jullie wel meevallen. Het gaat Greet en mij om de leuke dag en de voorpret die we al gehad hebben. Wat we er aan over houden is leuk en daar kunnen we dan weer materiaal van kopen, want bij de kringloop moet je ook betalen. Als we goed verkopen komen we volgend jaar weer.
Weet je wat, ik start de tassen show…..

Tassen van Greet, kom maar naar voren……

Een hele frisse zomer-tas….de witte stof heeft naast spijkerstof gelegen dus is net zo sterk als denim…..maar dan wit
Daarop heeft Greet  cirkels gemaakt van restjes spijkerstof en die erop genaaid met een heel leuk resultaat……

2 leuke spijkerstof zakjes op de achterkant….
En gevoerd met een heel gezellig stofje, echt zomers….

Wat is er nog meer…..
Nog een hele leuke spijkertas…..het is een TAS want dat staat erop, dus geen twijfel….de tas zelf is van denim kwaliteit, dus sterk….

Weer 2 leuke spijkerzakken op de achterkant, echt een eye catcher…..

Heeft Marion ook nog een tas voor de tassenshow….
Ja hoor, let op…..


Een spijkergoed voorkant met een quiltblok erop…

De achterkant van een gezellig cactus stofje…vorig jaar waren cactussen in zwang en toen kwam ik dit stofje tegen, vandaar

Gevoerd met een groen streepje…..gezellig stevig tasje….

Nog een tasje, gemaakt met hulp van denim stof, oa. de zak en de hengsels….
De tas is niet uniek, want er zijn er 2 van…..
Dit was de show voor vandaag…..

Vandaag nog bij een slager geweest en die heette Kusters, vandaar mijn link met circus Kusters. Wat ik daar gekocht heb, nou Zoervleisch, oftewel Zuurvlees…..nee, dat smaakt niet zuur, juist een beetje zoet…Die slager verkoopt dat in pakketjes, ingevroren voor grote en kleine huishoudens, lekker makkelijk.
Wij nemen dat lekker mee naar huis. Vorig jaar ook gedaan dus de keus was gauw gemaakt.
Slagerij Kusters heeft een circus aan smaken wat vlees betreft, laat ik het zo maar zeggen….

Ik wens jullie een fijne avond, groetjes,
Marion.

Een deurtje voor hele dunne mensen….















 

1 opmerking: