zondag 10 juli 2022

Op zondag in het zonnetje....................

Ik dacht vandaag is het ZONdag, dan kan ik wat tassen in het zonnetje zetten.....helaas de zon was hier ver te zoeken, dus ik doe het maar op een andere manier.

Ik ga 2 tassen van Greet in het zonnetje zetten, zonnige tassen....

Een stevige canvas tas versierd met een spijkerstof zonnetje......misschien ziet een ander een bloem, dat mag ook....ik hou het op een zonnetje...
Greet heeft eerst dus allemaal stukje spijkerstof verzameld en daar een lap van genaaid en daarna de zon en de stralen eruit geknipt.

Zo zijn ook deze zakken gemaakt, toch wel geinig....
Ik vertelde al dat wij quiltsters van alles bewaren....Zelfs wasmerkjes....
Tas vuil, dan kan hij gewassen worden volgens de voorschriften.
Deze tas heeft  UITSTRALING  , zowel letterlijk als figuurlijk....

Zal ik er nog eentje in het zonnetje zetten....


Dit is ook weer Eye catcher met labeltjes....Moet je kijken wat een leuk effect....
Twee stofjes vormen samen de body van de tas en het leuke effect wordt bereikt met een  strook labeltjes.

Hier een plaatje van dichtbij....Creatief gevonden toch van Greet? 
Het is een lekker stoer tasje geworden.

Heeft Marion ook nog wat te laten zien....ik zal even kijken...

Wat zetten we van Marion in het zonnetje...

Dit is ook wel een leukerd met een bijzonder verhaal.
Zien jullie op de voorkant van de tas die zijdeschildering.....Die vond ik verstopt achter een borduurwerk van de kringloop....Het is een egeltje, en die zat verstopt en zag dus niks...en nu siert het egeltje een tas en kijkt hij blij de wijde wereld in......Het streepstofje komt ooit van IKEA, heel lang geleden.

Hier de achterkant met een spijkerzak, lekker groot.
Meer tassen van mij laat ik vandaag niet zien, die komen volgende week wel weer. We hebben nog 10 dagen voor de markt.
Welke markt????????
Nou de Weversmarkt natuurlijk.....

Dat is het enige wat ik jammer vind, ik kan  jullie nog niet vertellen waar we met onze kraam te vinden zijn.....Dat horen we pas op de dag zelf....het wordt dus zoeken....
 Goed tot zover...

Nog een zonnetje dan....
Een zonnetje met tassen...

Fijne avond, groetjes, 
Marion.
Bijzonder, een wijnhuisje met een deur en een raampje....





















 

1 opmerking:

  1. Hopelijk schijnt het zonnetje ook op de 20e! Maar niet te hevig, gewoon net goed voor een bezoek aan de markt en een kopje koffie in de zon 😎☀️

    BeantwoordenVerwijderen