zondag 24 juli 2022

Wat een leuke week had ik....

 

Vrijdag middag had ik ook nog weer een top middag, gezellig high-tea-en met mijn vriendinnen uit Hoorn en omstreken. Deze vriendinnen hebben elkaar gevonden doordat onze mannen vrienden waren en het klikt gewoon heel goed. Vorig jaar waren we voor het eerst met z'n allen naar de Thee tuin "de Libel" in Andijk. Ja, Andijk, of all places, ik ben daar geboren, en een Thee tuin hebben ze daar, in een woord

G E W E L D I G en L E K K E R 



{ mocht je ooit in Andijk komen, fiets dan vanaf Wervershoof over de dijk, ja, dat kan en is heel leuk, richting Enkhuizen dan kom je langs de Theetuin....stap af en ga lekker even daar in die heerlijke tuin genieten van een van de 40 theesoorten en de heerlijke rust. Het is een oase.}



De vriendinnen hadden het vorig jaar zo leuk gevonden en vroegen of we  het dit jaar weer konden doen....natuurlijk, zo gezellig. Helaas, vriendin Anneke was er dit jaar niet bij, zij ligt op een herstelafdeling van het ziekenhuis. We hadden een stille hoop dat ze er ook bij kon zijn maar dat was jammer genoeg niet zo. Volgend jaar dan maar, want dan gaan we zeker weer.
Kijk wat een gezelligheid, en wat een lekkere dingen....mmmmmmmmm  even niet aan mijn dieet gedacht.....hahaha

En zo gezellig gesorteerd, voor ieder wat wils......in die kleine kopjes zat zelfgemaakte hangop...lekkerrrrr....

En dan zie je deze plant, met kleur is ie mooi, dan worden die knoppen donder rood, tot zwart bijna, maar zo vind ik hem ook mooi....

En het engeltje houdt de wacht.......
Vorig jaar hadden we een quiz gedaan tijden onze high tea, en dat was leuk, dus wederom een klein quizje, niet te moeilijk maar even de hersenen kraken...en zo hadden ze allemaal toch een prijs. Vorig jaar een tas, nu een tassen ketting.
Het ontwerp is van Greet, die had deze kettingen gemaakt voor de Tassenmarkt en ik heb het nagemaakt voor de vriendinnen

Ook nog allemaal wat te lezen, gewoon een Bookazine, altijd leuk en je hebt een heel boek.
Dat was de vrijdagmiddag....




Nu ben ik al weer volop bezig met een fietstocht die ik a.s woensdag ga fietsen met mijn Andijkse vriendinnen Betsy en Ria, onze beroemde

Toer de Molenweg

Vandaag nog even een stukje checken en dan gaan we er woensdag weer voor. We hebben nu alle 3 een E-Bike, dus we zoeven er over....als we er niet omdenken zijn we binnen uur weer over de finish.
Nee, dat is niet de bedoeling. Het wordt weer een leuke fietstocht en ik mocht hem dit keer bedenken en dat is leuk want ik woon in Wognum en Ria en Betsy in Andijk, dus hier in de omgeving fietsen is voor hun ook erg leuk. Het wordt een tocht met raadsels en plotten, en wat zout en wat water, maar dat vertel ik donderdag wel weer.

Fijne zondag,
groetjes, Marion.


De banden vol met wind..........en gaan..........













4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blog, hoop op snel meer van je leuke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer een fietstocht gaat organiseren. En dat groepje dames bij de Theetuin, ik kan je niet ontdekken ;) Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ineke ik heb de foto gemaakt, er was geen persoon beschikbaar vandaar…ik was er wel maar onzichtbaar….

      Verwijderen