dinsdag 1 september 2020

Een fout is pas een fout als je er niets mee doet.......hoewel.....


De wedstrijd is weer begonnen......Gister toch nog even met het rijdende huis op pad gegaan en het is al gelijk weer mis met ons vriendin....
Ik denk dat Silka echt niet kan kamperen......
Je moet hier de hond aan de lijn houden, jaaaaaaa dat doen we, alleen de hond denkt er anders over..
Loop vanmorgen rustig met Silka langs de weg en daar stonden koeien....natuurlijk ook heel fout om daar koeien te laten grazen terwijl wij hier op een camping staan....hij ziet die koeien en voor ik er erg in had liep ze hard terug naar de camping......dat was weg goed alleen nu wachten we inmiddels alweer ruim een uur om haar weer aan te lijnen....grrrrr...echt het is de 1e dag alweer bal-jampetter!
Ik hoorde vorige week nog een buurvrouw zeggen dat het heel goed ging met Silka, ze zag hem de laatste tijd nooit meer buiten de poort staan....wij dachten ook dat het beter ging, helaas....
Kijk zo zit ze dan.....niet naar ons kijken.....Wat een barrel....Dus de moraal is, wij proberen de fout wel te herstellen maar het is al een probleem van bijna 6 jaar......dit komt volgens mij nooit goed.....zelfs de Martin Gaus opleiding heeft dit niet op kunnen lossen.
Het zal mij benieuwen hoe lang het vandaag gaat duren voor ze weer aan de riem zit........
En een fout in iets dat je zelf hebt geborduurd of gehaakt of wat dan ook, dat geeft aan dat het echt handwerk is, ja toch....je kan namelijk niet altijd de fout herstellen....

Voor we gingen heb ik nog wel een aantal tassen gemaakt, ik zal er een laten zien....
Hier zit een foto op die ik heb gemaakt in Frankrijk.....die heb ik dus op stof laten kopiëren en nu zit de foto op een tas.


Zie hoe goed dat is gelukt......
En de stof die ik al had paste er ook heel goed bij....
Gezellige dag, groetjes, Marion.

Houtjes sparen voor de winter.....













 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten