zondag 20 september 2020

Wat een rust hier.....hoelang nog.....

Hoe waait de wind? Leuk zo'n windwijzer op de boerderij...
Maar er zijn nog meer leuke dingen te zien....wat dachten jullie van al deze trekkers voor de kleintjes...gewoon gratis te gebruiken.
Nu zijn er natuurlijk niet veel kindertjes, dus staat al het materieel geparkeerd, wel zo netjes.
Gister idd die leuke wandeling gemaakt naar Diependal, en we troffen de eigenaar van de woning die heel leuk kon vertellen...
30 jaar geleden was dit huisje wit geschilderd en woonde er een heel oud echtpaar in...een klein moestuintje aan de overkant en zo leefden zij hun oude dag...Nu is het pand helemaal gerestaureerd en inmiddels een monument geworden en dus ook met de echte leem { leem is hier klei, stro en urine } bestreken, zoals vroeger...echt heel mooi gedaan. Je ruikt er niets van hoor, van die urine bedoel ik.
Als ik weer thuis ben ga ik die andere foto nog een keer opzoeken....
Op de heenweg kon Silka zelfs loslopen, hoe bijzonder....
Zo kon ze, terwijl wij wandelden, zich tegoed doen aan het water van de Terzieter Beek....
Echt een hele leuke wandeling om weer eens te doen.
We konden niet verdwalen want het wandelkruis wees ons de weg.....
we kwamen zelfs nog langs een klein kapelletje....zo schattig, zo echt Limburgs.
Even een kaarsje op gestoken voor mijn dierbaren.
Ik maak een einde aan het verhaaltje...ik wilde nog 1 foto toevoegen....helaas de techniek van uploaden stopt ermee.....dat heb je op een camping.
Leuke zondag allemaal, groetjes, Marion.













 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten