dinsdag 29 september 2020

Wat was het mooi in het Limburgse land....

Wat toch een mooi landschap, het Limburgse heuvelland. Wat hebben we genoten, vakantie in ons eigen Nederland.
Natuurlijk wist ik wel dat wij een mooi land hebben, maar dat ik er nu al van aan het genieten ben was eigenlijk nog niet de bedoeling.
Mijn lief en ik wilden eigenlijk zo lang als we kunnen met ons rijdende huis het buitenland verkennen, want er komt een moment dat zoiets niet meer gaat...Wij zeggen altijd tegen elkaar, Het is nu onze tijd....in Nederland blijven doen we daarna wel als we ouder zijn en wat minder mobiel....
Corona zorgt ervoor dat we dit nu al hebben gedaan en met ons heel veel anderen.
Het was mooi, en we zijn weer thuis.
Toch laat ik jullie nog wat van Limburg zien. Het internet was daar op de camping ronduit slecht, dus vandaar dat mijn blogjes waren gestopt.
Daar gaan we....
Vanaf onze campingplaats keken wij uit op dit schattige Belgische kasteeltje.
Kasteel van Buesdael......je schrijft het een beetje vreemd, maar ja, het is dan ook een Belgisch kasteel....
Wat wij zagen was de achterkant, we zijn met de auto naar de voorkant gereden.
Het is in privé bezit dus je mag bij de weg blijven staan om een foto te maken. Prima hoor, hij staat er goed op. Het zal nog wel wat kosten om zo'n kasteel te onderhouden....
Kijk dit is ook een heel echt Zuid Limburgs plaatje....
Een hole weg in al zijn glorie....ik hou hier van....
Want daar kun je wandelen, echt zo mooi en zo afwisselend.....zo loop je dus op zo'n weggetje en even later ga je door een hekje en loop je door het weiland....
Kijk hoe dat gaat.....wegmarkering en een draaihekje...een kind kan de wandeling doen, je hebt echt geen wandelkaart nodig....zo makkelijk is het.
Nog een paar plaatjes...
Kom je zomaar tegen.......
Mooi met die hoogstam fruit bomen ervoor.....
Het was heerlijk en we gaan volgend jaar zeker weer een week naar de Limburgse heuvels.
Morgen vertel ik nog wel wat over Limburg.
Fijne dag, groetjes, Marion.




















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten