zaterdag 12 september 2020

Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.....

Mijn lief......
kijk hem zitten met zijn gebakje.......vandaag 70 jaar op de teller....
Het is heel gezellig om met deze man op pad te zijn...zowel op vakantie als tijdens de wandeling door het huwelijksleven.
Hij lijkt al jaren op zichzelf, een gezellige man met heel veel humor....en dat is heel leuk, echt het is altijd lachen met hem.
En dan is hij inmiddels ook OPA van 5 kleinkinderen en die zijn dol op deze opa....ik weet wel hoe dat komt.....deze opa wordt namelijk nooit boos, heeft een tomeloze energie wat zijn kleinkinderen betreft ..
Het treinen boek is favoriet bij alle kleinzonen en wandelen met de hond doen ze ook graag.
Kortom deze 70er is een man en opa om van te houden en dat doe ik ook met heel mijn hart.
Lieverd Gefeliciteerd en nog vele jaren samen met mij op pad, hetzij met de auto/caravan/ fiets of de benenwagen.
Op naar de 80 zou ik zo zeggen.
Ik heb dus een feestelijke dag vandaag..
Morgen zal ik jullie vertellen wat het verjaardagsdiner is geworden, het zou zomaar kunnen mislukken, dus ik hou het nog even voor me.

groetjes, Marion.




 

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zomaar een dag jarig op de camping. Een gezellige dag gewenst en uiteraard gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik wilde nog aanvullen dat deze blog een mooie liefdesverklaring is 😍 zo lief

    BeantwoordenVerwijderen