vrijdag 4 september 2020

Als jij durft, volgt de toekomst...........

Ook in ons land zijn mooie deuren te vinden.....deze gespot in Zutphen.....Hij was echt heel mooi, kijk maar even mee...
Kijk zo'n mooi kopje in dat ijzerwerk.....dit was de rechter deur.... 

En dit de linker deur.....Zie je hoe de kopjes elkaar aankijken.....
Het is trouwens een hele mooie stad, Zutphen...
Wij hadden geparkeerd op de markt want ik wilde naar de winkel van Petra Prins want ik had een missie.
Ik hoopte dat mijn blogvriendin Judith aan het werk was in de quiltwinkel want ik had een kadootje voor haar.
De winkel had ik snel gevonden....deze 2 dames waren ook onder de indruk van de rollen stof die ze door de etalage konden zien...ik zei nog tegen ze dat het een Walhalla was voor lapjesverzamelaars...
Ik naar binnen en...ja hoor, daar kwam Judith al aan gelopen, zo leuk om elkaar dan eens live te zien.
{ jullie kennen haar ook wel van https://juudsquilts.blogspot.com/ } Zo niet, kijk er dan maar eens op ze heeft altijd heel veel te vertellen.
Deze tas had ik voor haar mee...ze leest heel vaak mijn blog en ziet dan die tassen voorbij komen dus dacht ik, ik geef er haar een . Een echte Marion recycle-tas.

Kijk wat een mooi borduurwerk en het geheel paste zo mooi bij de stof van de tas. Dat was een gekregen lap gordijnstof.
Er bleef nog een stukje borduurwerk over, dus dat werd de zak. De binnenkant is gevoerd met een stofje van een rok en dat paste heel goed bij de rest.
De visite was erg leuk en even gezellig.
Daaaaaaaaaaag Judith, kom zeker nog wel een keer langs......

Ja, en dan nog even over de aanhef van dit blog.....
Door kinderen hebben we toekomst, want dan volgen er ook nog kleinkinderen....de toekomst wordt zo al groter.....En wat dacht je van mensen die pionieren in van alles en nog wat.....zij stellen onze toekomst ook zeker.
Geniet van deze dag, hij komt maar 1 keer, en heel belangrijk...
Blijf lachen, dat staat het leukst.
groetjes, Marion.



















 

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blogje. En die tas voor Juud, geweldig. Mooi dat je zoveel inspiratie krijgt van die borduurwerken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wat toevallig. Ik volg twee blogs, die van Juud en die van jou. Leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winkel Marion?
    Wat leuk dat je haar ontmoet hebt,ik lees haar blogs ook.

    BeantwoordenVerwijderen