zondag 6 september 2020

Hoe vrij is jouw vrije tijd...........

Dit is nog een kiekje dat ik in Zutphen heb gemaakt.....als je geen tuin hebt, omdat je in de binnenstad woont, dan kan het ook zo.....Goed bedacht toch?
Vandaag zondag, nou hier wel, de zon schijnt dus het is echt ZONDAG.....
Mijn hobby, quilten, kun je ook in onze caravan zien....
Een paar jaar geleden heb ik deze quilt gemaakt speciaal voor de caravan.....ons rijdende huis heeft een grijs interieur met mooi hout wat ietwat een oranjeachtige uitstraling heeft......vandaar mijn kleur keuze.
Het groene bandje wat je ziet geeft de mooiste routes aan van Noord naar Zuid.....mijn lief zegt altijd, de mooiste routes op de kaart zijn de groene weggetjes......die rijden wij dus vaak......
Ook de caravan staat erop.....
zo past deze quilt dus echt bij deze caravan.....ik wordt altijd blij als ik deze quilt zie..{dan ben ik natuurlijk ook lekker weg, hahaha}
Ook heb ik 2 hele leuke kussens gemaakt.....

Deze kussens zijn gemaakt van theedoeken. Deze doeken hebben een voorstelling van een Frans wijnhuis in de Bourgogne streek, en ze zijn in veel winkels te koop.....mijn idee was gelijk dat ik er 2 kussens van kon maken. Mijn dochters hebben er ook ieder een,
 gewoon voor op de bank.
Je zou er natuurlijk ook een tas van kunnen maken, dat zal ook nog wel eens gebeuren denk ik.

Nu nog even over de titel van dit blogje...

Hoe vrij is jouw vrije tijd....

Bij mij gaat dat inmiddels wel goed, als mijn lief met auto's aan het spelen is ben ik in mijn atelier.....oftewel gewoon niet thuis.......Het werkt prima, al zeg ik het zelf.
Dus als je moeite met je vrije tijd hebt laat het niet invullen door anderen want dan ben jij het kwijt en daar krijg je spijt van.


Zo, mijn verhaaltje staat er weer op.....en dit poppetje heb ik gespot in een tuin.....zo leuk gemaakt en het stond te shinen op een stok tussen de planten.
Gezellige zondag, groetjes, Marion.












 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten