donderdag 28 juni 2018

Weer 2 tasjes gemaakt......

De theezakjes labels vragen toch wel leuke dingen....
Mijn ideale vakantie is zo....
Op pad met dit rijdende huis, alleen de omgeving weten we, de rest is verrassing. Dus een gedeelte van Frankrijk, bijvoorbeeld de Alpen, dan gaan we die richting op en kijken onderweg waar we stoppen, of juist niet stoppen. Dit is zo relaxed, je weet van te voren niet waar je terecht komt.
Zo hebben wij al hele leuke campings gevonden, en komen we daar soms nog wel een keer.
Wie gaan er mee...
Natuurlijk mijn lief en chauffeur, Kees

Ook Silka mag mee.....
En zolang het kan, onze Joep...
Zo gezellig om ze mee te hebben. 

Wat heb ik nog meer te melden....
Wel straks mag ik weer even naar de handclinic in Amsterdam, ze gaan een soort handschoenen voor mij maken van duikpakkenstof, om de pijn draaglijk te maken van mijn vingers.
Ook heb ik ze nodig als bescherming, want je vingers stoten geeft aanleiding tot jodelen en dat kan ik niet, dus.......
Op de fiets zal dat ook wel prettig zijn.....nu is 6 km. naar Hoorn, soms te pijnlijk, ik kan het stuur niet goed vasthouden. We gaan het meemaken en beleven.
Zelfs nog 2 tasjes gemaakt.....
Voor 2 schoonzussen die nu op vakantie zijn in Schoorl. Ze wonen in de Achterhoek, dus ik ga ze binnenkort even op de camping opzoeken.
Het was zo'n leuk stofje, gewoon op de zaterdagmarkt gekocht, in Hoorn.
Eigenlijk is het een tasje voor het Franse land, maar hier kan het ook.
Rest ons nog de spreuk...
Dat doen we zeker.....
Bedenk het maar, nieuwe kleren, een heerlijke maaltijd, een vakantie......
Toch wel leuk om over na te denken......
Fijne donderdag, de zon is er in ieder geval al bij....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten