zondag 24 juni 2018

Een groots muziekspektakel vlakbij......

Afbeeldingsresultaat voor kensington
De band Kensington trad gisteravond op in Hoorn, ik ben fan van deze band. Het nummer Streets is gewoon een geweldig nummer...vind ik...je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Ik had daar ook wel naar toe gewild alleen er zijn wat dingen die mij tegen houden.
Het was vlakbij mijn oude huis in een hele grote tent, georganiseerd door een groot media bedrijf, ABOVO MEDIA. Zij doen dit ieder jaar rond 24 juni, kaartverkoop in februari meestal een leuke prijs, dit jaar was het € 37,50 en dan kreeg je een optreden van 
MAAN, ANDRE HAZES, en KENSINGTON.
Dat is toch geweldig, betaalbaar voor iedereen.
Maar ik kan daar niet naar toe, te veel mensen, ik val flauw. Nee, dat is geen grapje..
Ooit een mini concert gehad van mijn werk, de DSB Bank, in het toen nog AZ-stadion, nu AFAS stadion, van Rene Froger.
Het was dus voor het personeel alleen, dus ongeveer 2500 man...
Ik stond voor aan, 1 nummer heb ik bewust meegemaakt, bij nummer 2 werd ik wakker op een bank, met een beveiliger die mijn naam riep.
"Mevrouw, u viel zomaar flauw, gelukkig zag ik het en daarom zit u nu hier."
Einde optreden Rene Froger.
Het blijft jammer maar ik geniet wel als ik ze op tv zie.

https://www.youtube.com/watch?v=OoYbO46baX4
Via  deze bovenstaande link, krijg je het nummer Streets.

Afbeeldingsresultaat voor kensington
Mocht je de band nog willen zien, het kan,  in de ARENA.
Ik denk dat wij nog veel van deze band gaan horen.
Afbeeldingsresultaat voor u-2
Ooit hoorde en zag ik op tv een optreden van U-2, echt heel lang geleden, niemand kende deze band toen nog.....dat optreden was GEWELDIG...
en een fan was geboren.
Daarna heb ik mijn lief op deze band gewezen en hij is bijna nog groter fan dan ik. Hij is zelfs ooit naar hun concert van hun geweest, dat was in AHOY, op moederdag.
Het album The Joshua Tree, is mijn favoriete album, echt op vakantie naar Frankrijk wordt hij echt grijs gedraaid.
Fijne zondag, ik denk zonder zon, maar geniet dan maar van wat anders.



1 opmerking:

  1. Kensington rockssss!!! En weet je nog Marco Borsato bij DSB? Was ook super

    BeantwoordenVerwijderen