maandag 4 juni 2018

Mijn favoriete borduurblad.....

Gister heerlijk zitten lezen in deel 1 van deze prachtige 3 boeken. Zo'n heerlijk romantisch verhaal...en het leuke is dat het zich eerst afspeelt in Engeland in het plaatsje Clovelly, en daar ben ik dus geweest. Zo lees je een boek toch anders, je hebt er een beeld bij...
Maar ik heb de hele zomer nog voor mij, dus met mijn leesplezier komt het wel goed.
Gister ook nog even heerlijk zitten bladeren in mijn favoriete handwerkblad...
Ik was nog net in Frankrijk toen de zomeruitgave uitkwam, dus die heb ik natuurlijk nog mee genomen. Je kan je er hier in Nederland ook  op abonneren maar het kopen in Frankrijk is ook leuk.
Er staan weer zulke leuke dingen in, kijk nou dit toilettasje, als zou ik die niet maken, maar die flesjes borduren zou wel wat voor mij zijn, ben namelijk zelf dol op eau de toilette, ja, ook die koop ik in Frankrijk, veel meer keus en goedkoper.
Ik heb al vaak een geurtje ontdekt dat hier niet te koop is, of ja misschien in de PC Hooftstraat in Amsterdam, en dan is het zo wie zo duur...
Of dit, een gevuld huisje van de ACTION, ja die winkels hebben ze nu ook in Frankrijk....
Een klein paspopje, met een geborduurd tasje...
Of dit stoeltje, de zitting en de rug  van borduurwerk voorzien, heel klein...Gewoon schattig...Zie ook die boekomslagen...
Of een gewoon mooi ABC....
Mijn hoofd borrelt alweer van de ideeën....Maar dat is goed, dan blijf je bezig, toch?
Nog de spreuk van vandaag...
Ik denk dat dit wel vaak voorkomt.....Wij hebben ons wel eens vergist in de route die we wilden rijden en kwamen zo op een hele leuke camping, daarna ook nog vaak geweest. Zo zie je maar....
Fijne maandag,




1 opmerking: