vrijdag 22 juni 2018

Brrrrrrrrrrr......de "zomer" is begonnen..........

Kijk zo hoort het te zijn, Silka in het zonnetje bij de achterdeur. Vandaag is de deur dicht, geen zon te bekennen en dan is officieel de "Zomer"begonnen.
Ik stond vanmorgen voor de kast en zocht warmere kleren, heb nu zelfs een vest aan. 
Maar goed het schijnt na het weekend heel veel beter te worden, alhoewel ik van eerst zien en dan geloven ben.
Het is wel lekker weer om in het atelier te vertoeven, zou zo maar kunnen dat ik daar vanmiddag ga zitten, lekker prutsen aan leuke dingetjes.
Ik geef jullie wel een zonnig plaatje mee......
Heb ik natuurlijk ook nog de spreuk....
Hij is wel weer waar, het probleem bij mij is dat ik mij niet zo gauw erger aan rommeltjes, vooral niet als ze met mijn hobby's te maken hebben.
In de woonkamer rond mijn zitplekken ligt altijd wel wat, breiwerk, haakwerk, borduren, een boek. Helemaal niet erg, er wordt bij ons geleefd.
Ik kan heel slecht opruimen en vooral niet weggooien. Misschien moet ik eerst nog wat ouder worden om dat te doen.
Wil ik iets weggooien dan ga je er toch eerst in kijken, en dan is het einde van het liedje dat het weer in de kast wordt gezet. Schiet niet op.
Trek warme kleren aan vandaag en geniet van binnen zijn of een strand- of boswandeling, daar is het heerlijk weer voor.
Ik ga in het atelier zitten.
groetjes,




1 opmerking: