woensdag 13 juni 2018

Het was weer gezellig.....

Hier ligt mijn creatie, zoals jullie zien nog niet af, te veel gekletst zal ik maar zeggen.
Je kan al wel zien wat het wordt, een uil....
Ik laat even zien hoe het worden moet...
Misschien dat ik het vandaag afmaak, het is wel weer om  boven in het atelier te gaan zitten. Als het zo warm is doe je dat ook niet, dus wie weet...En met de naaimachine, mijn grote hulp, is het zo af...
Een hele stapel oude Ariadnes mee gekregen, ja echt oud....
Ik ga ze lekker doorbladeren en kijk of er nog wat leuks in staat. Misschien nog oude haakpatronen voor mijn haak vriendin Ghislaine, die zoekt ook nog wel eens oude patronen van tafelkleden..Kortom gewoon lekker leesplezier.
Er was ook nog een quiltboek, staan best leuke dingen in....Zo zie je maar weer, alles krijgt weer een plekje.
Hebben we ook nog de spreuk....
Soms is dat het beste......En die verbazing tovert soms ook nog een glimlach op je gezicht.
Ik wens jullie een gezellig woensdag....






1 opmerking: