vrijdag 15 juni 2018

De winkel gaat op slot......

Gister heb ik niet het uiltje afgemaakt, maar aan de heksenquilt gewerkt. 6 juli is mijn kleindochter jarig en misschien kan ik hem dan af hebben. Soms moet je jezelf wel eens een doel stellen want anders is er steeds wel iets anders te doen.
Het uiltje wacht nog even.....
Vandaag in de krant....
Deze handwerkwinkel gaat stoppen, heel jammer...
Daar haalde ik nog katoen om te breien en te haken, borduurnaalden, naaimachine naalden, borduurgaren, borduurlinnen, noem maar op.
Helaas, ik begrijp het wel maar het is wel jammer.
Wilbert is mede eigenaar en die gaat iets anders doen, verder is er geen opvolging, dus....
Wilbert, ik wens je veel succes in je nieuwe uitdaging, wat het ook mag zijn....
Ja, natuurlijk kan alles via het internet, maar dat is niet altijd leuk, en je krijgt ook geen feedback..
Ik heb gelukkig nog een handwerkzaak in de buurt, in Middenmeer, de Opkamer, dus dan ga ik daar maar heen.
Ik fotografeer ook wijnhuisjes, en deze is wel heel bijzonder....
Ten eerste is ie groot, en ten tweede is ie bewoond, dat is echt bijzonder. Deze mensen wonen gewoon midden in de druiven, groot is het niet, maar wel apart.
Deze staat in een druivenveld vlakbij Lagnes in de Provence.

Nog wat smeedwerk.....

Kijk wat een mooi smeedwerk, op het medaillon staan ganzen en de bloemeranken zijn los in het smeedwerk.
Hebben we nog een spreuk.....
Helemaal mee eens......

Fijne vrijdag, met vandaag beter weer denk ik.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten