zaterdag 16 juni 2018

Vaderdag....moederdag.....

Dit was mijn moederdag kado, hij doet het geweldig, en het mooiste is, hierna heeft hij een 2e leven in de tuin.
Hortensia's, ik blijf fan van deze plant.
Morgen vaderdag, helemaal vreemd voor ons want we zijn thuis dit jaar. Straks nog maar even naar de bakker voor wat lekkers, kleinkinderen zijn dol op lekkers, en vader trouwens zelf ook.
Het breien van baby sokjes gaat gewoon door, zo 's avonds bij de televisie is dat een mooie bezigheid.
Laatst die donkere wol gekocht op de markt en daar al bijna 3 paar van gebreid. Nu even een geitenwollen sokje tussendoor, blijft ook altijd leuk voor een kleintje. Soms doe ik er een roze of een blauw door, meisje of jongetje, altijd leuk.
Het breien gaat niet meer zo vlug als voorheen, na 6 pennen heb ik slapende vingers, maar breien blijft wel een goede oefening, want rust=roest, dus we gaan door.
Vanmorgen alweer lekker door het park gelopen en kwam vriendin Marlies tegen met haar Beagle Keessie, dus dat was onverwacht heel gezellig. Eigenlijk hoorde Silka haar fluiten dus die heeft haar gevonden, ere wie ere toekomt.
Ik loop de laatste tijd vrij vroeg in het park omdat ik zo vroeg wakker ben dus dan spreek je niemand.
Dit was weer even gezellig.
Nee, strandweer wordt het niet vandaag, wel een dagje om de was buiten te drogen, dus dat ga ik maar doen.
Nog even de spreuk:
Jij bent namelijk de enige die weet hoe je het wilt en tot hoever je kunt gaan. Laat anderen maar kletsen, luister desnoods wel, maar trek je eigen plan. Succes!
Als het mis gaat, ga tenminste op je eigen bek, en daar leer je het meeste van.
Fijne zaterdag en een gezellige Vaderdag,
groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten