woensdag 6 juni 2018

Een beetje uit het veld geslagen.......

Om maar met de deur in huis te vallen....het bericht wat ik gister kreeg in de handclinic was niet leuk...
Allereerst werd natuurlijk mijn geopereerde vinger bekeken en de dokter wilde er nog een foto van maken, ook om het topje te bekijken.
Toen kwam de waarheid aan het licht, de dokter schrok er zelf van...Al mijn vingers zijn ernstig aangetast door artrose en vooral de bovenste gewrichten....Dus toen ook de andere hand op de foto, resultaat idem dito..
Echt op dat moment, ik kon wel janken....
Maar zo zit ik niet in elkaar, er zijn veel ergere dingen, dus mijn optimisme overheerst. We maken ervan wat er van te maken valt, en als de pijn te erg wordt zijn er nog oplossingen, die zijn niet leuk {vast zetten van gewrichten } maar goed het kan. Er zijn ook nog vingerhoedjes te maken die om mijn vingers heen kunnen, dus we zien wel.....
Gister eindelijk mijn quiltgilde blad gelezen, het lijkt wel alsof ik het druk heb...
Nee, dit blad is niet te koop in de winkel, het is alleen voor gilde leden beschikbaar. Dat vind ik zo leuk dat ik lid ben van een Gilde.....
Er stond zo iets leuks in.....
Schattige tasjes, toilettasjes of voor andere rommeltjes, vrouwen hebben nooit genoeg tasjes, toch?
Ik zag er gister op het internet al enkele voorbij komen, rappe vingers van dames die het alweer gemaakt hadden. Mijn tijd komt nog....
Er was nog een leuk plaatje...
Deze engel, zo mooi, en het patroontje werd er bij geleverd. Zo kom je alweer op kerstgedachten, even wachten nog....
Maar goed het was leuk om dit allemaal te zien, het is een leuk blad.
Vanmiddag ga ik nog even naar Schiphol, Phlynnie en z'n moeder komen weer terug van 14 dagen Griekse zon, zee en strand.
Zal mij benieuwen of hij ons ziet, en hij schijnt nu los te lopen, spannend....
Ik heb ook nog een mooi deurtje.....zo heb ik toch nog dingen om blij van te worden...foto's maken kan best wel lang doorgaan met pijnlijke handen denk ik....
Lekker doorleefd met een prachtige midden....
De zonnekoning, daar heb je hem weer.....

De spreuk van vandaag.....
Dat is een goeie...Doe het ook, want de ander kan altijd iets vergeten, maar samen sta je wel sterk.
Fijne Wensdag....Het wordt een zonnige dag zeggen ze.....



2 opmerkingen:

  1. He get wat teleurstellend. Gelukkig zijn er ook nog een HELEBOEL andere leuke dingen, zoals je kleinkind! Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet zo mooi, heel veel sterkte. Gelukkig geniet je van alle moois en van je kleinkinderen, vakanties enz.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen