woensdag 27 juni 2018

Veel lees en creadoe plezier.........


Gister heb ik leuke post gekregen, deze 2 bladen, echt bladen om van te smullen....
Ik heb een abonnement afgesloten bij Het Dreefhuys, dit is een webwinkel, en zo krijg ik ieder kwartaal deze bladen opgestuurd.
De factuur zit erbij dus dan kun je ze na ontvangst betalen. Goed geregeld toch?
Je krijgt zelfs een paar dagen van te voren een mail dat ze er aan komen, kun je jezelf alvast op de komst verheugen.
http://www.tdreefhuys.com/
Voor degene die belangstelling hebben hier een linkje.
Ze zijn weer zo leuk!!!!

Heb ik nog ander nieuws.....
Dit hele kleine schilderijtje is ook klaar, de letter N voor mijn schoonzus Nathalie. Heb in het hart van het roosje nog een heeeeel piepklein kraaltje als hartje geplakt, dat glinstert dan zo leuk.
Maar ik heb nog wat voor haar gemaakt...

Lavendelkussentjes van een geborduurd ontbijtlaken van mijn moeder....3 kussentjes op elkaar...
Vond ook nog een stukje oud beddentijk in de kleur rozerood, past er wel bij...
Dit is de onderkant, leuk geworden toch?
Ik heb vanmorgen de spreuk uit de krant vergeten te fotograferen en inmiddels is de krant al bij de buren, dus jullie krijgen een ander verhaaltje....
Mijn ochtendritueel begint met een wandeling met mijn vriendin Silka...
Dat is een wandeling van ongeveer 3 kwartier, dan kom ik thuis en zet ik thee, maak mijn muesli ontbijtje met fruit en yoghurt, en eet dit op terwijl ik in de krant kijk....dan snel douchen en een blogje schrijven voor jullie.
Vandaag eerst de was gestreken voor ik een blogje ging schrijven, het is nu nog koel boven en met de te verwachten hittegolf wilde ik dat eerst klaar hebben.
Was al vroeg uit de veren want het mannetje speelt alweer met autootjes op onze snelwegen, u bent gewaarschuwd.

Vandaag een beetje rommelen en mijn broer komt gezellig lunchen, dus straks even wat lekkers halen...Het wordt een broodje gezond denk ik, altijd lekker fris en voedzaam.
Jullie allen een fijne, zonnige dag { hopelijk wordt het straks zonnig}










1 opmerking:

  1. Wat leuk om een oud familiekleed op die manier weer her te gebruiken!🤗

    BeantwoordenVerwijderen