zondag 3 juni 2018

Bloemig.....

Deze bos "belletjes", zo noem ik ze, kreeg ik van mijn vriendin Betsy. Zo'n aparte bloem, ik weet niet hoe ze heten maar ik vind ze prachtig.
Wij hebben gister toch nog wel wat bloemen gescoord...
Geraniums, die doen het altijd.....
en Begonia's...ook een dankbare plant met kleur....
Ook nog roze geraniums.....
Ja, en hier staan bloeiers voor in de tuin, ze staan in de wachtrij zal ik maar zeggen.....
Lupine's, Papaver en Vingerhoedskruid....
Wij hebben ooit op onze Engelandreizen heel veel Vingerhoedskruid gezien en in allerlei kleuren.
In Engeland zijn ze dol op deze plant.
Afbeeldingsresultaat voor Vingerhoedskruid
Zo ziet het er dan uit als de plant bloeit, dus we wachten af.....
Als je geluk hebt dan zaait de plant zichzelf weer en kom je er nooit meer vanaf.....Van mij mag dat...
En deze komt uit mijn eigen tuin, een Pioen, verregent, dat wel, maar hij mocht toch mijn tafel even opleuken.....
Direct ga ik plantjes in de tuin zetten, eerst maar koffie....
Fijne Zindag...want of we Zondag kunnen zeggen weet ik nog niet.
Hier nog geen Zon.....


1 opmerking: