zaterdag 30 juni 2018

Mooie vingers van de Handclinic.....

Ik begin vandaag met de spreuk, heel toepasselijk op zaterdag......
Alhoewel...
Ik heb zelf wel moeite met "niets"doen, kan het eigenlijk niet zo goed.
Als ik tv kijk, brei ik tegelijkertijd een babysokje, is het sokje af, dan begin ik steevast weer aan een nieuwe, ik kan het niet laten.
Nu kan ik al wat haken, dus dan doe ik dat ook tijdens tv kijken. Zit ik buiten in het zonnetje dan ligt er ook wel wat handwerk naast me.
Het zal mijn opvoeding zijn, mijn moeder zat ook nooit stil en mijn opoe ook niet.
Mijn opoe kon zelfs een boek lezen terwijl ze zat te breien, het boek stond op een standaard en zo las ze toch boeken. Breien moest vroeger, en lezen was luxe......
Kijk dit is mijn "witte "hortensia en die bloemen worden al groener, nog nooit gezien, wel apart. Hebben jullie dit wel eens gezien....

Het bezoek aan de handclinic was fijn. Ik heb nu mooie vingers gekregen om de ergste pijn te verlichten. Nu kan ik als ik naar de supermarkt ga mijn vingertjes aan doen, of als ik ga fietsen.
Ik krijg ook nog handschoenen, die sturen ze op, want die moeten gemaakt worden. Volgens de echotherapeut zal dat veel verlichting brengen. We gaan het zien.
Hij vroeg ook nog of ik wel mijn vingers in beweging hield, ik zei ja, ik brei, ik haak en ik borduur. Dan zit ik ook nog graag achter de naaimachine, dus ja, mijn handen bewegen wel. Dit moest ik vooral proberen vol te houden voor de beweeglijkheid. Nou dat doen we, die houden wij erin.

Vandaag weer een mooie dag voor de BBQ, wij gaan het zeker doen vanavond.
Ik heb dit weekend kleinzoon Phlynnie te slapen zijn mamma heeft nachtdienst, dus dan slaapt het mannetje gezellig bij ons. Overdag gaat hij naar de gastouder en dat is ook weer leuk voor hem.
Nou fijn weekend, met zon, zee en zaligheid.


2 opmerkingen:

  1. En opoe heeft t ook aan mij doorgegeven. Mooie roze vingers, fijn dat het verlichting geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor je dat de nieuwe vingers verlichting geven. Fijn ook dat je jouw vingers "moet" bewegen. Daar heb je geen moeite mee.🤗

    BeantwoordenVerwijderen