dinsdag 19 juni 2018

Wognum....een heel mooi Westfries dorp......

Ik begin vandaag met de spreuk.
Mocht het nu gebeuren dat je per ongeluk een verkeerde afslag neemt, dan zou het zomaar kunnen zijn dat je in Wognum terecht komt. 
Helemaal niet erg want het staat vandaag gewoon in de krant...

Wognum is een heel mooi en fraai dorp en aan het aanzicht is niets veranderd, het is er nog zoals het vroeger was, vooral als je het dorp binnenkomt via de Raadhuisstraat.
Dus ik woon fraai, zal ik maar zeggen.
Wat is er verder nog te vertellen....
O ja, gister ook nog even naar mijn favo winkel geweest, de ACTION, en natuurlijk kwam ik weer met van alles thuis.
Laatst hoorde ik iemand vertellen dat die regelmatig met een lege tas uit de ACTION komt, dat vind ik knap, mij nog nooit overkomen. Ik zie altijd wel wat.
Gister moest ik even 2 schildersdoeken halen, nee, ik ga niet schilderen....
Ik gebruik ze als fotolijst....


Deze 2 gaan naar de boer, hier in het dorp, die met Pasen een lammetjes dag hield. Volgens mij vinden ze dat wel leuk.
Gister bij ACTION ook nog een kampeertafel gekocht, daar ga ik vandaag even een hoes voor maken.
Zo'n tafel ligt in de berging van de caravan en daar schud natuurlijk alles heen en weer onder het rijden en dan zou het blad kunnen beschadigen. Tasje erom en klaar is kees.
Ik heb vandaag de tijd aan mezelf, het mannetje speelt weer met auto's, dus ga ik lekker in het atelier zitten.
Jullie ook een gezellige dag,




1 opmerking:

  1. Leuk idee om een foto op zo'n canvasdoek te doen.
    Plak je dat vast met fotolijm?
    Action -moet mezelf soms voorhouden om niet er heen te gaan. Gelukkig is de winkel niet dichtbij -dat scheelt ook.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen