zaterdag 23 juni 2018

Fijn, ze zijn weer thuis........

Men zegt toch altijd...

Eine schwalbe macht noch keinen sommer.......

oftewel
met 1 zwaluw heb je nog geen zomer.....
Hier zitten 7 nesten met waarschijnlijk in ieder nest 4 jongen, dus waar hebben wij het over...
ZOMER wil ik, en niet deze Siberische kou.
Genoeg zwaluwen om zomer te maken, toch?????
Gister kwamen mijn buren terug van een heerlijke warme vakantie in Spanje, en dan kom je hier weer aan met je rollende huis in een akelige kou.
Heb gister nog overwogen of ik de kachel bij ze aan moest doen.
Wel fijn dat ze er weer zijn, we hebben elkaar 10 weken niet gezien, wel ge-appt uiteraard, dat is wel fijn met deze moderne apparaten. 
Gelukkig kunnen we met die apparatuur omgaan, dat hoor je ook nog wel eens anders. 
Toch is dat wel leuk om te zien hoe ouderen toch met deze apparaten omgaan. Heb een man ontmoet van bijna 80, die twittert en hij heeft facebook, en hij kampeert ook nog graag samen met zijn vrouw.
Ik hoop dat ik dat ook nog lang kan doen.
Heel veel ouderen kunnen ook prima met een tablet overweg, zo wie zo is dat al leuk vanwege het contact met het thuisfront, en vaak de kleinkinderen.
Goed wat heb ik nog meer te melden...
O ja, ik heb een dingetje gepikt, niet van het internet maar bij iemand thuis...
Zag bovenstaand borduurtje bij patchie vriendin Ellen hangen, die heeft een mobilhome, en dat was gemaakt door patchie Gerry, zo leuk....
Ik heb het brutaalweg nagemaakt, want ik vind het zo leuk, het komt in mijn caravan te hangen.
Patroontje van een slak gezocht en het skateboard zelf verzonnen alsmede de letters. De tekst is van Gerry.
Nou genoeg weer voor vandaag, ik heb geen spreuk want die stond niet in de krant vandaag.
Ik zou zeggen, zet je glimlach aan, dan zit je gezicht het lekkerst en iedereen lacht naar je.
Fijne schaterdag {toepasselijk}




1 opmerking: