vrijdag 24 juni 2022

Zeewaardige Tassen.....die heb ik ook....

Aangezien ik 18 jaar in Hoorn heb gewoond ken ik de haven op mijn duimpje. Iedere zomer genieten heel veel mensen van hun boot{je}.....heerlijk op het water kamperen en dan is de stad Hoorn op loopafstand, kortom het is in Hoorn goed toeven.....
Maar als je dan boodschappen gaat doen heb je wel een tas nodig, een waardige Boot-Tas...
En laat ik die nou hebben.....

Ik heb er 2....ze zijn gemaakt van een gordijnstaal, die ik van Greet gekregen heb...de bootjes zaten er dus al op...
Leuk toch zo'n zeilbootje


Dit is de achterkant, met fietssleutelzakje, maar er mag ook een ander sleuteltje in natuurlijk...

Dit is de 2e tas en daar heb ik wat tekst aan toegevoegd.....wel passend dacht ik....

En ook een bootje op de voorkant.....Beide tassen zijn niet gevoerd.


En dan hier nog een echte design tas en dat komt door de stof....
Deze stof lag bij de kringloop en die kon ik niet laten liggen, en zo werd deze tas geboren. Kan ook mee op een boot natuurlijk, sommige vrouwen mogen graag showen met een tas, dus wie weet....

Ja, met zakje, uiteraard, misschien voor de zonnebril....

Kijk zo ziet de stof er van dichtbij uit....grappig toch...

En ja, deze is gevoerd met mooie roze voeringstof

En zo is er voor ieder wat te halen qua tas, ik zie jullie graag op de 

Fijne dag, groetjes, Marion.

Ja, deze is rijp voor het bejaardentehuis.....






 

2 opmerkingen:

  1. Echt leuk alke tassen, sommige ken ik en sommige niet, maar dat is goed want dan ben ik goed voorbereid voor de verkoop straks!

    BeantwoordenVerwijderen