woensdag 22 juni 2022

De tassenshow gaat nog even door.....

Je hebt een Catwalk en een Catwalk.....deze is wel heel erg leuk.....
Mijn tassen staan alweer klaar om zichzelf te laten zien, het zijn weer hele leuke vandaag....

Kennen jullie de tekenares Marjolein Bastin?
Kijk, dit is een werk foto van haar. Ze staat wekelijks in de Libelle met een mooie natuur tekening en daar dan ook een klein verhaaltje bij. Ik ben zelf groot fan van haar tekenkunsten.
En wat kwam ik tegen bij een kringloop? Juist een geborduurd schilderij van Marjolein Bastin, maar ik vond hem te duur, namelijk € 15,00.....Voor die prijs moet ik hem uit de lijst halen, wassen en opspannen en de lijst ook nog weggooien. De prijs moest naar beneden.
De kringloop-mevrouw vond dat geen goed idee want die lijst was zo mooi.....
Nou zei ik, ik weet het goed gemaakt, ik breng de lijst weer terug dan kun je die verkopen want het borduurwerk gaat niemand meer ophangen.
De deal ging niet door...ik zei tegen de kringloop-mevrouw tot over 3 maanden dan hangt hij hier nog en dan doe je hem wel goedkoper weg.
En wat denken jullie......hij hing er 6 weken later nog en toen mocht ik hem meenemen voor € 5,00!!
De lijst heb ik terug gebracht, dus die konden ze toch nog verkopen.

 Zo kan het gaan met een borduurwerk, en nu is het een frisse tas geworden.

Mooie gele lap heb ik gebruikt, die had ik gekregen van Marja.....

Een fietssleutelzakje op de achterkant....


En natuurlijk gevoerd, een heerlijke shopper....
Zullen we er nog een doen, wel zo gezellig met z'n tweetjes op de Catwalk.....kunnen ze elkaars hengsel vasthouden......

Deze tas is gemaakt van een hele grote Merklap, zowel de voorkant als de achterkant is ervan gemaakt...

Dit is de andere kant, er is eigenlijk geen voor- of achterkant, beide zijden zijn mooi....
Doordat het een groot borduurwerk was heb je ook een grote tas, handig voor veel spulletjes. De gouden rozenstof vond ik er mooi passen....


Natuurlijk gevoerd en voorzien van een fietssleutelzakje aan de binnenkant. Een zakje aan de buitenkant vond ik zonde van het borduurwerk
Zo, jullie hebben weer heel wat te kijken en te lezen.

Ik heb vandaag een verjaardagsfeestje want mijn jongste kleinkind wordt vrijdag a.s. 2 jaar en dat vieren we vandaag. Voor ik daar heen ga fiets ik even langs het ziekenhuis om een bezoekje te brengen aan mijn vriendin Anneke die daar alweer even verblijft na een valpartij.

Jullie ook een leuke dag, groetjes, Marion.

Duidelijk, deze deur wordt niet gebruikt!










 

1 opmerking:

  1. Alvast gefeliciteerd met je jongste kleinzoon🥳🥳. En sterkte voor je vriendin 🙏

    BeantwoordenVerwijderen