dinsdag 14 juni 2022


Ik ga mij blog even misbruiken om jullie naar de Weversmarkt te krijgen op 

Woensdag 20 juli  2022

Iedere dag post ik een tas die door mij gemaakt is en die mee gaat voor de verkoop op de Weversmarkt.

Hier zien jullie 2 tasjes, netjes opgevouwen en dan passen ze perfect in je handtas. Ik heb meerdere van deze snelle tasjes....

Hier zie je hoe groot de tas uitgevouwen is. Deze tasjes zijn niet gevoerd, want dan worden ze te dik om te vouwen.
De zgn. snelle tas....

oké, we doen er nog een....


Dit is een grote tas, dat zie je wel aan het borduurwerk.....Hij is gevoerd en voorzien van een binnenzak

Ook hele mooie hengsels, gevonden bij de kringloop.....
iemand heeft die geweven, en ik geef ze een nieuw leven...

Dit is de achterkant met een zakje en een borduurtje, klein maar fijn...

Het is een sterrenbeeld, ik heb er meerdere gevonden tijdens mijn zoektochten en allemaal meegenomen.


Binnen in de tas zit ook nog een zak met een borduurtje..
Heerlijke grote tas van bijna allemaal gerecycled materiaal...
Een duurzame tas.....waar geen stikstof bij vrij kwam...Ja, dat wordt een dingetje...

groetjes, Marion.

 









 

1 opmerking: