donderdag 30 juni 2022

The early bird catches the worm.................

Oftewel de Morgenstond geeft goud in de mond.
Helaas, ik was om 5.45 uur al op, geen goud te zien. Ik liep ook al heel vroeg daardoor met de hond, goed om me  heen gekeken, echter geen goud gevonden. Dan denk je toch, is het wel waar......
Dat van die vogels is wel waar, dat zie ik iedere morgen, als een kudde koeien grazen hier de spreeuwen naar wormen en slakken, dus dat is wel goed.
Misschien kom ik het goud nog tegen vandaag......

Eerst maar even wat tassen voor het voetlicht plaatsen.....


Hier is het voetlicht
Nu de tassen nog..............



Deze tas is een collector's item, op de voorkant een borduurtje met huizen en wat auto's, maar op de achterkant kippetjes....

En dat is tevens de zak voor de fietssleutel. Dit is een gedeelte van een groot borduurwerk wat over het boerenleven gaat. Dus een stikstof-tas. Deze tas is stikstof neutraal want er staan geen koeien op.


Dit is ook een bijzondere tas.

Iedereen die vaak mijn blog leest weet dat ik graag afsluit met een foto van een deur. Ik ben een deuren-fan.

Wel, hier heb ik een foto van een Franse deur op stof laten zetten en hem toen op een tas genaaid. Het is dus een echte "Marion-tas" . Ik heb de foto gemaakt en de tas, dus een exclusief item.

Een zeer uniek exemplaar. De echte deur kun je vinden in de plaats Beaune. Het zou grappig zijn als je in die plaats wandelt en iemand ziet die deuren op je tas, misschien wel de eigenaar van de deuren....

De fietssleutelzak is een spijkerbroek zak, heel sterk ....
De tas is ook gevoerd met een gekregen sjaal, die qua kleuren heel mooi past.

Deze tassen die vandaag voor het voetlicht staan zijn van Marion, en natuurlijk te koop op de:
Gister mochten we reclame maken op de Weversmarkt-site, dus kijk daar ook maar even. Er komt heel veel leuks voorbij. Als ik het allemaal zie wordt het een hele leuke, gevarieerde Weversmarkt.

Ik wens jullie een heerlijke zomerse dag toe...
groetjes, Marion.

Vandaag weer een deurtje... en ramen....Zo verveloos en daardoor toch een eenheid.....









 

1 opmerking:

  1. Tjonge, wat een mooie tassen laat je zien. Ik hoop dat jullie er heel veel verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen