woensdag 15 juni 2022

Vandaag dag 2 van de tassenhandel.....

Vandaag de 2e tas.....
Een mooie lap van de kringloop en.....dubbel geweven....dan krijg je onderstaand patroon aan de achterkant....

Oftewel je hebt een positieve en een negatieve kant......ik niet....deze tas heeft 2 positieve kanten...

De tas is gevoerd en het borduurwerk zit aan de binnenkant......dat is de binnenzak.

Ook nog een snelle tas.....gemaakt van een lapje dat ik kreeg van Marga. Zij was op vakantie en daar was een winkeltje met lapjes en zij koos daar 2 lapjes uit en die kreeg ik....Hoe leuk is dat?


Ik heb er een snelle tas van gemaakt samen met een stukje stof van mijn moeder anders was het te klein.
Mooi gelukt vind ik zelf...
Dit waren ze voor vandaag...
Fijne dag, groetjes
Marion.

En komt allen op 20 juli....






 

1 opmerking:

  1. Je hebt er al weer veel leuke tassen bij gemaakt, deze kende ik ook nog niet. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen